Barnedåb Randers

Find stedet til din barnedåb i Randers

Det er en stor omvæltning at blive nybagte forældre, og det kan derfor virke som noget af en mundfuld at planlægge og afholde en barnedåb. På EventButler får du et nemt overblik over mulighederne til din barnedåb i Randers. Du kan udforske mulighederne nedenfor, hvor du bl.a. kan læse mere om de udvalgte steder, eller du kan få vores hjælp ved at anmode om 3 uforpligtende tilbud, som matcher dine ønsker.

Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
Modtag tilbud indenfor 48 timer
Ikke et fordyrende mellemled

Gratis matchmaking service

Lad os finde 3 gratis og uforpligtende tilbud, som matcher dine ønsker og behov.

Udvalgte steder til din barnedåb i Randers

Modtag 3 tilbud


Beskriv ønskerne for barnedåben i Randers

Informér os kort om dine ønsker til din barnedåb i Randers. Det kan eksempelvis være antal af gæster, forplejning eller ønsker til tidsrum.

Vi finder de bedste, som matcher dine ønsker

Vi matcher dine ønsker med de bedste steder i området nær dig, så du finder de helt rette rammer til din barnedåb i Randers.

Du bliver kontaktet med deres bedste bud på din barnedåb

Herefter kontaktes du af 3 udvalgte steder, som hver især har et bud på din barnedåb i Randers. Så er det op til dig, hvilket bud du går videre med.

Start din søgning


EventButler på 50 sekunder

Inspiration til din barnedåb i Randers

Hold festen i smukke omgivelser

Har du gjort dig nogle særlige overvejelser om, hvor barnedåbsfesten skal afholdes? Der findes mange steder i Randers, hvor du kan holde din barnedåbsfest uden at gå på kompromis med de smukke omgivelser. Eksempelvis kan du afholde festen på en kro med adgang til skov og naturområde. Du kan også leje et selskabslokale tæt på et strandområde, eller afholde festen i et lokale på en restaurant eller et hotel, hvor der er adgang til diverse faciliteter. Det kan også være, du ønsker at afholde barnedåbsfesten et helt andet sted. Såfremt det er sagen, kan du med EventButler få et overblik over de steder, der matcher dine ønsker gennem en filtreret søgning her på siden.

Vælg den rette menu

En barnedåb afholdes typisk om for- eller eftermiddagen, hvilket giver nogle oplagte muligheder til menuen. Skal barnedåben holdes om formiddagen, kan du byde dine gæster på en lækker brunchbuffet, eller en frokostbuffet såfremt den skal holdes om eftermiddagen. Foretrækker du i stedet en lettere anretning, kan vi anbefale en receptionsmenu, som består af små anretninger efter dine ønsker. Såfremt du ikke er så meget til buffetanretninger, kan du byde dine gæster på en skøn 3-retters menu eller en portionsanretning i anden form. EventButler samarbejder udelukkende med de bedste restauranter og cateringfirmaer i Randers, så uanset hvad dit ønske til menuen måtte være, hjælper vi med at få den rette menu på plads til din barnedåb.

Sød og personlig oppyntning

Skal barnedåbsfesten være noget helt særligt, kan du med fordel gøre lidt ekstra ud af oppyntningen. Du kan pynte lokalet med folieballoner i pink eller lyseblå farver og byde dine gæster på en velkomstdrink af samme farve. Du kan også dekorere bordet med nogle søde bordkort med billeder af den nyfødte samt gæstens navn skrevet derunder. Er der børn med til festen, kan du lave nogle anderledes bordkort bestående af små slikposer, som er sammenbundet med et lille stykke silkebånd og en seddel med gæstens navn. Derudover kan du pynte lokalet med en personlig guirlande, bestående af billeder af den nyfødte og familien – så er du sikker på, at festen bliver noget helt særligt.

Forevig minderne fra den skønne dag

Barnedåben er barnets første fest, og er derfor en helt særlig begivenhed. Det kan derfor være en god idé at forevige minderne fra den skønne dag, som du og barnet kan kigge tilbage på, når barnet er blevet ældre. Du kan stille et polaroid kamera til rådighed for dine gæster og dedikere en væg i lokalet til festens billedvæg. Her kan gæsterne tage søde og fjollede billeder og derefter klistre dem op på væggen med en sød lille hilsen skrevet under billedet. Du kan også have en gæstebog til rådighed, hvor dine gæster kan skrive små hilsner eller lykønskninger for fremtiden for den lille ny. Foretrækker du derimod den mere traditionelle forevigelse af minder, kan du lade kameraet gå på runde mellem dine gæster, så de står for at tage billederne i løbet af den store dag.

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement

Kenneth Wernst Christensen, Medejer