Eventbutler logo

Find stedet eller leverandøren til din bryllupsreception

Start her
Lad os finde 3 tilbud, som matcher dine ønsker
Få 3 tilbud her
Lad os finde 3 tilbud, som matcher dine ønsker
Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
88% får tilbud samme dag
Ikke et fordyrende mellemled

Få hjælp til at finde de
3 bedste tilbud

Beskriv ønskerne til jeres bryllupsreception

Indsend en detaljeret beskrivelse af dine præferencer for den perfekte bryllupsreception.

Lad os finde de bedste bud udefra jeres ønsker

Vi modtager jeres forespørgsel, undersøger markedet og finder 3 samarbejdspartnere, som vi mener, matcher jeres ønsker og behov.

Du kontaktes direkte af de udvalgte

Via mail eller telefon bliver I kontaktet af vores samarbejdspartnere som dernæst vil afgive deres tilbud til jer.

Få 3 tilbud her

Hvorfor bruge EventButler

  • 4,7 stjerner på Trustpilot
  • 600+ steder i hele Danmark
  • Hurtigt og nemt overblik over markedet
  • Få personlig rådgivning via telefon og chat
  • 88% får svar på deres forespørgsel samme dag
Sådan fungerer EventButler

Gode refleksioner inden jeres bryllupsreception

Forplejning til bryllupsreceptionen

Hvilket mad der skal serveres til bryllupsreceptionen kan variere meget og er naturligvis op til brudeparret selv at vælge. Man kan vælge en lidt lettere menu - måske en let buffet, tapas eller et kagebord. Typisk afholdes en bryllupsreception midt på dagen efter vielsen, så husk, at dine gæster skal have appetit til den store middag om aftenen. Når I vælger menuen, er det en fordel at gøre sig tanker om, om gæsterne skal stå eller sidde. Vælger I at droppe stolene til receptionen, sætter det nogle begrænsninger ift. valg af maden. 

Ønsker til omgivelserne

Det er relevant for vores eventkonsulenter at vide, hvordan I ønsker omgivelserne skal være til jeres bryllupsreception, for at vi kan give jer det bedste tilbud. Bryllup er en enestående begivenhed, som for mange kræver helt særlige omgivelser. En bryllupsreception er typisk mindre formel end en stor bryllupsfest, hvilket ofte hænger sammen med lokationen. Gør jer derfor gerne overvejelser omkring, om I ønsker receptionen skal foregå i fredeligt og naturskønne omgivelser eller et sted tættere på bylivet. 

Musik/underholdning

Hvorvidt I kunne tænke jer musikalske indslag eller anden form for underholdning, er for vores eventkonsulenter værd at vide, for at vi kan hjælpe jer den rette vej. Ønsker I musik, kunne en løsning være at booke en musiker, der eksempelvis kunne spille jeres yndlingsnumre på klaver eller guitar. I kan naturligvis også stå for det på egen hånd. Nogen synes også, at en photo booth fra MySelfie er den helt unikke og sjove underholdning til receptionen - dette er også en mulighed at få fat i. Mulighederne er mange for både musik og underholdning, så tænk gerne over det. 

Jeg hjælper dig gerne med
at finde det helt rigtige sted

Kenneth Wernst Christensen
Partner i EventButler

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement