Bryllupsreception

Find stedet eller leverandøren til din bryllupsreception

Der hører mange forberedelser til, når man skal fejre kærligheden med hinanden, og det kan virke en smule uoverskueligt at finde den rigtige løsning. Vi giver jer overblikket over de bedste muligheder på markedet, hvor du via en hurtig søgning får et filtreret overblik. Vi tilbyder også at lave søgningen for dig, ved at finde 3 gratis og uforpligtende tilbud ud fra din beskrivelse. Kom igang nedenfor.

Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
Modtag tilbud indenfor 48 timer
Ikke et fordyrende mellemled

Gratis matchmaking service

Lad os finde 3 gratis og uforpligtende tilbud, som matcher dine ønsker og behov.

Udvalgte steder til din bryllupsreception i København

Udvalgte steder til din bryllupsreception i Odense

Udvalgte steder til din bryllupsreception i Århus

Modtag 3 tilbud


Beskriv ønskerne til jeres bryllupsreception

Indsend en detaljeret beskrivelse af dine præferencer for den perfekte bryllupsreception.

Lad os finde de bedste bud udefra jeres ønsker

Vi modtager jeres forespørgsel, undersøger markedet og finder 3 samarbejdspartnere, som vi mener, matcher jeres ønsker og behov.

Du kontaktes direkte af de udvalgte

Via mail eller telefon bliver I kontaktet af vores samarbejdspartnere som dernæst vil afgive deres tilbud til jer.

Start din søgning


EventButler på 50 sekunder

Gode refleksioner inden jeres bryllupsreception

Forplejning til bryllupsreceptionen

Hvilket mad der skal serveres til bryllupsreceptionen kan variere meget og er naturligvis op til brudeparret selv at vælge. Man kan vælge en lidt lettere menu – måske en let buffet, tapas eller et kagebord. Typisk afholdes en bryllupsreception midt på dagen efter vielsen, så husk, at dine gæster skal have appetit til den store middag om aftenen. Når I vælger menuen, er det en fordel at gøre sig tanker om, om gæsterne skal stå eller sidde. Vælger I at droppe stolene til receptionen, sætter det nogle begrænsninger ift. valg af maden. 

Ønsker til omgivelserne

Det er relevant for vores eventkonsulenter at vide, hvordan I ønsker omgivelserne skal være til jeres bryllupsreception, for at vi kan give jer det bedste tilbud. Bryllup er en enestående begivenhed, som for mange kræver helt særlige omgivelser. En bryllupsreception er typisk mindre formel end en stor bryllupsfest, hvilket ofte hænger sammen med lokationen. Gør jer derfor gerne overvejelser omkring, om I ønsker receptionen skal foregå i fredeligt og naturskønne omgivelser eller et sted tættere på bylivet. 

Musik/underholdning

Hvorvidt I kunne tænke jer musikalske indslag eller anden form for underholdning, er for vores eventkonsulenter værd at vide, for at vi kan hjælpe jer den rette vej. Ønsker I musik, kunne en løsning være at booke en musiker, der eksempelvis kunne spille jeres yndlingsnumre på klaver eller guitar. I kan naturligvis også stå for det på egen hånd. Nogen synes også, at en photo booth fra MySelfie er den helt unikke og sjove underholdning til receptionen – dette er også en mulighed at få fat i. Mulighederne er mange for både musik og underholdning, så tænk gerne over det. 

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement

Kenneth Wernst Christensen, Medejer