Eventbutler logo

Find og book firmafest i København

Søg blandt mere end 600 steder til en firmafest

Start her
Lad os finde 3 tilbud, som matcher dine ønsker
Få 3 tilbud her
Lad os finde 3 tilbud, som matcher dine ønsker
Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
88% får tilbud samme dag
Ikke et fordyrende mellemled

Få hjælp til at finde de
3 bedste tilbud

Beskriv kort dine tanker om jeres firmafest

Beskriv i formularen hvordan du forestiller dig, at firmafesten skal forløbe. Her kan du komme ind på præferencer til menuen, hvor det skal foregå samt om der er særlige krav til stedets faciliteter. 

Vi finder de bedste til opgaven i København

Vi gennemgår din beskrivelse, og sender jeres forespørgsel ud til de steder i København, der bedst kan imødekomme jeres kriterier. 

Du modtager op til tre tilbud på en firmafest

Du kontaktes af de tre steder i København, der bedst matcher dine ønsker og krav til en firmafest. Nu er det op til dig at vurdere, om du ønsker at takke ja til et af tilbuddene. 

Få 3 tilbud her

Hvorfor bruge EventButler

  • 4,7 stjerner på Trustpilot
  • 600+ steder i hele Danmark
  • Hurtigt og nemt overblik over markedet
  • Få personlig rådgivning via telefon og chat
  • 88% får svar på deres forespørgsel samme dag
Sådan fungerer EventButler

FAQ om en firmafest i København

København har det største udvalg af steder til en firmafest i hele Danmark, og derfor kan du finde lokaler, der kan rumme alt fra mindre grupper til selv de største forsamlinger. I toppen af siden kan du angive antallet af deltagere, så du kun får vist festlokaler med den tilstrækkelige pladskapacitet. Hvis der er mange deltagere, kan det være nødvendigt med et helt konferencecenter, mens mindre virksomheder typisk vælger at afholde firmafesten på en restaurant eller et hotel. 

Prisen på en firmafest varierer afhængig af, hvordan man ønsker, at firmaarrangementet skal strikkes sammen. Til en firmafest er det mest populært med en pakkeløsning, der inkluderer forplejning med fuld service inklusiv lokale på f.eks. et hotel eller en restaurant. Her kan man som regel forvente en pris per kuvert på 700 kr. til 1500 kr., alt efter hvor i landet firmafesten skal afholdes, samt hvor eksklusivt det skal være. 

Hvis firmafesten afholdes langt fra deltagernes hjemstavn, kan det være en fordel, hvis de har mulighed for at overnatte samme sted som festen afholdes. Det betyder, at deltagerne kan feste igennem uden at skulle bekymre sig om hjemtransport eller booking af et hotel i nærheden. Du kan klikke her for at se hvilke steder i København, hvor der kan arrangeres en firmafest med overnatning. 

I København er der bredt udvalg af muligheder, når det kommer til forplejning. Du kan f.eks. overveje, om I foretrækker buffet eller portionsanretninger. Fordelen ved en buffet er, at man er sikker på, at deltagerne bliver mætte, og at de kan prøve mange forskellige retter. Portionsanretninger giver en mere eksklusiv oplevelse, men er typisk dyrere end en buffet. Uanset dine ønsker forplejning kan du på vores platform finde et sted i København, der kan imødekomme dine krav. Vi kan anbefale at gå ind på de enkelte steders, hvor du kan få indsigt i, hvilke forplejningspakker der tilbydes. 

Til mange firmafester er der et ønske om at kombinere aftenarrangementet med en oplevelse i løbet af dagen. Ønsker man at vi København frem fra sin bedste side, kan du overveje at arrangere sightseeing. I kan vælge at udforske København på egen hånd eller få historisk indsigt omkring byen med en guidet rundvisning

Planlæg jeres firmafest i København med EventButler

På EventButler kan du hurtigt og nemt skabe overblik over steder, hvor du kan afholde en firmafest i København. Undersøg det store udvalg i oversigten, hvor du kan blive klogere på mulighederne de forskellige steder. Du kan også beskrive dine ønsker til en firmafest i tilbudsformularen, hvorefter vi finder de tre steder, der bedst kan danne ramme om jeres firmafest. 

Jeg hjælper dig gerne med
at finde det helt rigtige sted

Kenneth Wernst Christensen
Partner i EventButler

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement