Find steder til et kick-off møde

Få det største overblik over steder til et kick-off møde og se deres prispakker

Lad os finde , som matcher dine ønsker

Søg blandt 950+ steder

Gratis og uforpligtende

92% får svar indenfor en time

Garanti for den bedste pris

Udvalgte geografiske områder og byer

Geographic link - København K
Geographic link - Aarhus
Geographic link - Ålborg
Geographic link - Odense
Geographic link - Storkøbenhavn
Geographic link - Sjælland
Geographic link - Østjylland
Geographic link - Fyn
Geographic link - Vejle
Geographic link - Esbjerg
Geographic link - Kolding
Geographic link - Horsens
Geographic link - Roskilde
Geographic link - Nordjylland
Geographic link - Vestjylland

Populære filtre for et kick off møde

tre tilbud illustration
Få hjælp til at finde de 3 bedste tilbud
1

Beskriv dine krav til dit kick-off møde

Beskriv dine forventninger til dit kick off møde. Her kan du f.eks. komme ind på dine krav til teknisk udstyr i lokalet, præferencer til forplejning eller omgivelserne.

2

Vi undersøger og finder de bedste til dit kick-off møde

For at matche jer med de bedste samarbejdspartnere vil I i nogle tilfælde blive kontaktet med opfølgende spørgsmål.

3

De kontakter dig med deres bud på dit kick off møde

Du vil blive kontaktet af tre samarbejdspartnere, som kan skabe de bedste rammesætninger for jeres kick off møde.

FAQ om kick off møder

Et kick-off møde er typisk en årlig begivenhed, som samler medarbejderne, og det er en effektiv måde at skabe værdi, motivation og inspiration på, hvor medarbejderne er i fokus, og sammenholdet med ens kollegaer styrkes. Her har man mulighed for at tale om de ting, som der normalt ikke er tid til i en travl hverdag med deadlines og møder. Derudover er der også mulighed for at give nyttig information omkring nye tiltag og andre vigtige emner for virksomheden i den kommende tid.

...

Hvis I som virksomhed overvejer at afholde et kick-off møde, er det altafgørende, at stedet og lokalerne understøtter jeres behov. Det giver også mening at overveje, hvor jeres virksomhed befinder sig, da det vil være mere hensigtsmæssigt for jeres ansatte at afholde mødet tæt på arbejdspladsen. Derudover er det vigtigt at overveje, hvornår på året det er relevant for jer at afholde jeres kick-off møde, og i hvilket omfang stedet skal kunne hjælpe med afholdelsen.

...

Hvis I som virksomhed overvejer at afholde et kick-off møde, er det altafgørende, at stedet og lokalerne understøtter jeres behov. Det giver også mening at overveje, hvor jeres virksomhed befinder sig, da det vil være mere hensigtsmæssigt for jeres ansatte at afholde mødet tæt på arbejdspladsen. Derudover er det vigtigt at overveje, hvornår på året det er relevant for jer at afholde jeres kick-off møde, og i hvilket omfang stedet skal kunne hjælpe med afholdelsen.

...

Et kick-off møde er et møde, der typisk afholdes i starten af et projekt eller en ny initiativ for at sætte gang i arbejdet, definere mål og kommunikere ansvarsområder og forventninger. Formålet med et kick-off møde er at sikre, at alle involverede parter er på samme side og har en klar forståelse af projektets formål, mål, tidsplan og budget samt hvem, der er ansvarlige for hvilke opgaver. Kick-off mødet kan også være et godt forum for at introducere teammedlemmerne til hinanden og skabe en fælles teamånd. Det kan også være en god mulighed for at diskutere og løse eventuelle bekymringer eller udfordringer i starten af projektet.

...

Evarto introduktion video
Kun 30 sek
Film set på TV2

Hvorfor bruge Evarto

4,8 stjerner på Trustpilot
4,8 stjerner på Trustpilot
950+ steder i hele Danmark
950+ steder i hele Danmark
Hurtigt og nemt overblik over markedet
Hurtigt og nemt overblik over markedet
Få personlig rådgivning via telefon og chat
Få personlig rådgivning via telefon og chat
92% får svar på deres forespørgsel indenfor en time
92% får svar på deres forespørgsel indenfor en time

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch Johansen Customer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark