Kick off møde

Find stedet til året kick off møde

Start din søgning her og find de steder eller arrangører, som opfylder dine ønsker til et kick off møde. læs om de forskellige steder og anmod om et tilbud. Du sende dit kick off møde i udbud, hvor vi udvælger op til 3 steder, som matcher dine ønsker og krav. Herefter kontaktes du med deres tilbud.

Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
Modtag tilbud indenfor 48 timer
Ikke et fordyrende mellemled

Gratis matchmaking service

Lad os finde 3 gratis og uforpligtende tilbud, som matcher dine ønsker og behov.

Udvalgte steder til dit kick off møde i København

Udvalgte steder til dit kick off møde i Odense

Udvalgte steder til dit kick off møde i Århus

Modtag 3 tilbud


Beskriv dine ønsker

Beskriv dine forventninger til dit kick off møde. Det kunne f.eks. være krav til størrelsen af lokalet samt forplejning.

Vi finder de bedste udbydere til dig

For at matche jer med de bedste samarbejdspartnere vil I i nogle tilfælde blive kontaktet med opfølgende spørgsmål. 

De kontakter dig med deres bud på dit kick off møde

Du vil blive kontaktet af tre samarbejdspartnere, som kan skabe de bedste rammesætninger for jeres kick off møde.

Start din søgning


EventButler på 50 sekunder

Overvejelser i forbindelse med årets kick off møde

Hvorfor afholde et kick off møde?

Et kick-off møde er typisk en årlig begivenhed, som samler medarbejderne, og vil derfor være en effektiv måde at skabe værdi, motivation og inspiration, hvor medarbejderne er i fokus og sammenholdet med ens kollegaer styrkes. Her har man muligheden for at snakke om de ting, som der normalt ikke er tid til i en travl hverdag med deadlines og møder. Endvidere er der også mulighed for, at give nyttig information omkring nye tiltag mv. for virksomheden i den kommende tid.

Det rette tid og sted?

Hvis I som virksomhed går med overvejelser omkring at afholde et kick off møde, så er det altafgørende, at stedet og lokalerne understøtter jeres behov. Endvidere giver det mening, at overveje hvor jeres virksomhed befinder sig, da det ville give mere mening for jeres ansatte, at mødet derfor holdes tættest på hvor arbejdspladserne er. Ligeledes er det vigtigt at I gør jer nogle betragtninger omkring, hvornår på året det er relevant for jer at afholde jeres kick off møde og i hvilken omfang stedet skal være behjælpeligt med afholdelsen.  

Hvor mange deltager?

Det er vigtigt at overveje hvor mange deltagere I bliver til dit kick off møde, da dette vil sikre at det helt rigtige sted vælges. Der er risiko for, at såfremt der ikke haves et cirka antal, at der vil ske komplikationer når du kommer længere frem i planlægningen.

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement

Kenneth Wernst Christensen, Medejer