Konference i Roskilde

Find konferencelokaler til din konference i Roskilde

Er du jagt efter rammerne for din konference i Roskilde området? Du kan via filtreringen nedenfor begynde din søgning, og hurtigt danne dig et overblik over de steder, som kan afholde din konference i Roskilde. Du kan også sende din konference i udbud ved at udfylde tilbudsformularen, hvorefter vi indhenter 3 gratis tilbud fra konferencesteder, som opfylder dine ønsker. 

Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
Modtag tilbud indenfor 48 timer
Ikke et fordyrende mellemled

Gratis matchmaking service

Lad os finde 3 gratis og uforpligtende tilbud, som matcher dine ønsker og behov.

Udvalgte steder til din konference i Roskilde

Modtag 3 tilbud


Beskriv din konference

Indsend formularen med en beskrivelse af dine ønsker og forventninger til din konference samt, hvad du forventer af et konferencecenter i Roskilde.

Vi finder de bedste konferencelokaler i Roskilde

Vores eventkonsulenter læser din beskrivelse igennem og researcher på hvilke konferencesteder i Roskilde, der passer bedst til din præferencer.

Konferencestederne kontakter dig med deres bedste tilbud

Når vi har fundet de tre bedste matches, vil du blive kontaktet af de forskellige konferencesteder per mail eller telefon, hvor du frit kan vælge, hvilket tilbud der tiltaler dig mest.

Start din søgning


EventButler på 50 sekunder

Valg af konferencelokaler i Roskilde

Hvor stort et konferencelokale har du behov for? 

Når man skal finde ud af, hvor stort et lokale der er brug for, bør man først og fremmest tænke over, hvor mange der skal med til konferencen. Efter du har fundet ud af, hvor mange gæster der kommer til konferencen, kan man overveje, om man har brug for et lokale med plads til scene, ekstra bordpladser til noget mad og drikke mv.

Hvilke konferencefaciliteter skal lokalerne tilbyde?

Alt efter antal deltagende kan der være forskellige behov til konferencefaciliteterne. Er det en større konference, kan det være, at man har brug for et sceneområde, mikrofon og højttalere. Antal deltagere til konferencen får naturligt også betydning for størrelsen på lokalet. Nogle konferencesteder er mere formelle end andre, hvilket også kan have sin betydning i forhold til hvilket miljø og indretning, man ønsker konferencen skal foregå i.

Varer konferencen over flere dage?

De fleste eventbureauer har mulighed for at give en full-service oplevelse. Der vil naturligvis være en inddragelse i planlægningen, da mange beslutninger skal træffes ift. sted, faciliteter, mad og drikke, personale mv. Har man fra start en meget udførlig beskrivelse af ens event, kan man med et minimalt tidsforbrug få afholdt et top professionelt event.

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement

Kenneth Wernst Christensen, Medejer