Danmark
Dato
Antal gæster

Charlottehaven

Bæredygtig og moderne lokation med teambuilding

10-300 gæsterSpisende
Lukker kl. 02:00
Susan Danielsen

Susan Danielsen

Bookingkoordinator

Ring 20 66 36 91Og få hjælp til din booking

I denne oase i København, bydes du velkommen i en unik, hjemlig atmosfære af et team med en udsøgt sans for service. De tilbyder flotte selskabslokaler samt lækre lejligheder i deres fuldt møblerede og servicerede lejlighedshotel.

Dette sted kan danne de perfekte rammer for enhver festlig begivenhed. De har 3 smukke selskabslokaler, sublim mad og styr på servicebegrebet – et rigtig godt udgangspunkt for en vellykket fest. Stedet har stor erfaring med private- og firmaarrangementer og kan hjælpe dig uanset, hvilken anledning du måtte ønske at fejre. Du kan lade dig inspirere af deres festpakker og derved gøre det let og overskueligt for dig selv. Hvis du har nogle særlige ønsker til menuen, opdækningen mm., så sammensætter de det naturligvis efter dine behov og ønsker.

Overnatning

Ønsker du og dine gæster at overnatte efter festen, så står der hotellejligheder til rådighed, som I kan booke. Her kan I enten booke lejligheder i “The Garden” eller “The Tower”. Morgenen efter festen vil der være mulighed for at tage en dejlig dukkert i deres lækre swimmingpool.

Bæredygtige tiltag

Vi driver virksomhed med omtanke og arbejder løbende med bæredygtighed. I alle vores beslutninger medtænker vi den tredobbelte bundlinje: Planet, People, Profit.

Vi er medlem af The Green Key og UN Global Compact og arbejder aktivt med FN's verdensmål hver dag. For at sikre fokus har vi udvalgt 3 verdensmål.

Disse medlemskaber forpligter os til en række krav og principper, som skaber en ramme for vores nuværende og fremtidige bæredygtighedsindsatser.

Læs mere om vores indsatser på vores hjemmeside.

10 forskellige

Prispakker

  • Festmenu (classic)

    895 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Festmenu (deluxe)

    1.195 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Bryllup (Classic)

    1.395 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Bryllup (Deluxe)

    1.750 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Konfirmation

    765 kr. pr. kuvert

    Minimum 30 gæster

  • Barnedåbsbrunch

    435 kr. pr. kuvert

    Minimum 30 gæster

3 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Dobbeltværelser81

2 forskellige

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheden

Transportmuligheder og parkering
Betalt p-plads: Charlottehaven
10 m
Togstation: Nordhavn st.
190 m
Metrostation: Nordhavn st.
450 m

Lokation

Hjørringgade 12C, 2100 København Ø, Danmark

Vilkår og betingelser for Charlottehaven

Generelle betingelser

25% moms og 15% betjening er inkluderet. 

 

Betalingsbetingelser

Alle priser er nettopriser og baseret på deltagelse af følgende minimumsantal:

Bryllup, fest og reception: min. 50 pax.

Brunch, barnedåb og konfirmation: min. 30 pax.

Priser for deltagelse af færre personer aftales særskilt.

Vores betalingsbetingelser er netto kontant med mindre andet er skriftligt aftalt. Ved fakturering er betalingsbetingelserne 8 dage fra fakturadato. Ved forsinket betaling pålægges rente på 1,5% pr. mdr. samt et rykkergebyr på kr. 100,-.

Ved alle selskaber og arrangementer i separat lokale skal der indbetales et reservationsgebyr på min. kr. 2.500,-, som ikke tilbagebetales ved annullering, men fratrækkes den endelige faktura.

Ved alle selskaber og arrangementer (dog ikke brunch og barnedåb) skal forudbetaling på 50% af beløbet ske senest 30 dage før afviklingsdatoen, og resten af beløbet betales efter arrangementet. Charlottehaven vil fremsende faktura på dette.

I særlige tilfælde forbeholder Charlottehaven sig ret til at opkræve forudbetaling på 100% af det aftalte beløb.

Ved brunchselskaber i caféen opkræves kun depositum à kr. 1.000,- pr. 10 voksne betalende. Beløbet overføres umiddelbart efter modtagelse af bekræftelse til vores bank. Depositummet modregnes slutfaktura.

Ved betaling med udenlandske kreditkort pålægges gebyr.

 

Afbestilling og deltagerantal

Alle arrangementer kan ansvarsfrit annulleres skriftligt senest 60 dage før afholdelsen.

Ved annullering eller reduktion i deltagerantallet på mere end 10% har Charlottehaven krav på følgende godtgørelse:

50% af prisen inkl. moms for de for sent afbestilte ydelser, hvis annulleringen eller reduktionen sker mindre end 60 dage før arrangementets afholdelse.

75% af prisen inkl. moms for de for sent afbestilte ydelser, hvis annulleringen eller reduktionen sker mindre end 30 dage før arrangementets afholdelse.

Frem til 5 hverdage før arrangementet kan deltagerantallet nedjusteres med 10% uden beregning.

Ved annullering forstås reduktion, afkortning, afbestilling og lignende.

Ved udeblivelse betales fuld pris inkl. moms for hele arrangementet.

Charlottehaven har krav på at blive holdt skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, der ikke kan afbestilles f.eks. musik, dekorationer, særlig indkøbte ydelser fra tredjemand og lignende.

 

Diverse

Placeringen i vores selskabslokaler forestås af Charlottehaven medmindre andet er skriftligt aftalt.

Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl, årgangsændringer på vin o.lign.

Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch Johansen Customer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark