
Moderne festlokaler på det skønneste hotel

Centralt placeret i landet og med beliggenhed tæt på by og fjord ligger Comwell Kolding. Hotellet byder på et moderne og nyrenoveret hotel med international stemning. Hotellets dygtige personale er eksperter i at være værter ved alle former for fester og selskaber. Derfor er I velkommen til at holde jeres næste fest på Comwell Kolding, uanset hvilken fest det måtte være. I skal blot fortælle dem, hvad I ønsker, så arrangerer de det hele for jer.
Selskabsmenu & opdækning
Hotellets dygtige kokketeam vil sammensætte selskabsmenuen til jer, og garantere at I og jeres gæster får en gastronomisk oplevelse. I er velkommen til at komme med jeres ønsker til menuen, så vil de i samarbejde med jer sammensætte menuen ud fra dem samt sæsonens bedste råvarer. Hotellets øvrige personale vil sørge for, at selskabslokalet står kniv skarpt, når I ankommer til festen. De opstiller bordene som I gerne vil have dem, og pynter dem fint. Uanset om I har inviteret få eller mange gæster, så har Comwell Kolding uden tvivl et lokale, der passer til jer, da de kan huse alt fra 20 til 1.000 gæster i deres lokaler.
I Comwell Koldings hyggelige restaurant, Restaurant Taste of Comwell nydes middagen i smukke, moderne og hyggelige omgivelser, hvor kvaliteten og den høflige betjening er i højsædet. Restauranten ligger i gåafstand til blandt andet Marienlund skoven, Koldinghus og Slotssøen, der indbyder til en hyggelig gåtur inden eller efter middagen.
Aktiviteter
Comwell Kolding samarbejder med CoastZone, som har udviklet en række innovative og spændende aktiviteter, som du og dine gæster kan nyde godt af. De udvalgte aktivitetsmuligheder varierer alt afhængigt af, hvilket Comwell hotel du besøger. Dog har du mulighed for at kontakte personalet på Comwell Kolding, hvor I kan arrangere specifikke aktiviteter, som du ønsker at arrangere for dine deltagere eller du få inspiration til spændende aktivitetsmuligheder.
Transport- og overnatningsmuligheder
Med hotellets centrale placering er det let tilgængeligt at komme til både I bil og med offentlig transport. Hotellet råder over 400 parkeringspladser, som I kan benytte gratis. Hvis I og/eller jeres gæster ønsker at overnatte i forbindelse med festen, kan I booke hotellets hyggelige og nyrenoveret værelser.
Overnatningsmuligheder
Faciliteter & praktiske informationer
Priser
Festbuffet
Vælg en lækker festbuffet til dit arrangement, som byder på et lækkert udvalg af diverse anretninger.
Menuen indeholder følgende:
- Lune retter
- Kolde retter
- Ost
- Sødt
Tilvalgsmuligheder
- Velkomstdrink fra kr. 58,-
- Snacks til velkomst kr. 85,-
- Kaffe & te kr. 40,-
- Chokolade brud til kaffen kr. 35,-
- Natmad fra kr. 65,-
- Fri bar m/ øl, sodavand og&husets vine ad libitum pr. time kr. 85,- pr. time
Eksempel på festbuffet
- Rejer m/ hjemmerørt mayonnaise, citron & dild
- Varmrøget laks fra eget røgskab m/ urtesalat & purløgsdressing
- Bresaola m/ marinerede artiskokker & pesto
- Grøn salat m/ vinaigrette
- Melonsalat m/ feta & mynte
- Fyldig salat m/ bagte pastinakker
- 2 slags hjemmebagt brød & smør
- Kylling m/ estragon & fennikel
- Langtidsstegt kalv m/ timian & hvidløg
- Glaseret svinenakke m/ grov sennep & honning
- Smørdampede gulerødder m/ citrus
- Grillede løg m/ rosmarin
- Små stegte kartofler & portvinssauce
- 4 skønne europæiske oste m/ nødder & oliven
- Syndig chokoladekage m/ blommekompot
Brunch
Vælg en lækker brunchmenu til dit arrangement, som byder på et lækkert udvalg af diverse anretninger.
Menuen indeholder følgende:
- Alt, hvad hjertet begærer
- Mælk, juice, kaffe & te
Eksempel på brunchmenu
- Udvalg af økologisk lyst & mørkt brød
- 2 slags pålæg, 2 spreads & 2 slags grønt
- 3 økologiske danske oste m/ syltede nødder & sød kompot
- Øllebrød & frisk frugt
- Skyr m/ marinerede bær & granola
- Honning, smør, marmelade & hjemmelavet nutella
- Varmrøget laks & salat m/ kartoffel & karse
- Skinke & melonsalat m/ mynte
- Grøn salat m/ edemame, havgus & nødder
- 2 slags røræg, små pølser & bagte tomater m/ timian
- Pommes sauté m/ rosmarin & estragonmayonnaise
- Lun hjemmelavet leverpostej m/ svampe & bacon
- Pandekager m/ sirup
Moderne festmenu
Vælg en lækker 3-retters festmenu til dit arrangement, som byder på et lækkert udvalg af diverse anretninger.
Menuen indeholder følgende:
- Forret
- Hovedret
- Dessert
Priser
- 3 retter kr. 375,- pr. person
- 4 retter kr. 445,- pr. person
Tilvalgsmuligheder
- Velkomstdrink fra kr. 58,-
- Snacks til velkomst kr. 85,-
- Kaffe & te kr. 40,-
- Chokolade brud til kaffen kr. 35,-
- Natmad fra kr. 65,-
- Fri bar m/ øl, sodavand & husets vine ad libitum pr. time kr. 85,- pr. time
Eksempel på 3-retters menu
Forret
- Brændt blomkål m/ brunet smør, røget torsk, æble & karseServeres m/ hjemmebagt brød & rørt smør
Hovedret
- Glaseret svinenakke m/ saltbagt selleri, sellericreme, grov sennep & knuste kartofler
Mellemret (Tilkøb som 4-ret)
- Arla UnikaAsk m/ sammelknas & sirius, sprødt brød, honning, nødder & blommekompot
Dessert
- Havtorncreme m/ arme riddere & skovsyre
Vegetarisk festmenu
Vælg en lækker 3-retters festmenu til dit arrangement, som byder på et lækkert udvalg af diverse anretninger.
Menuen indeholder følgende:
- Forret
- Hovedret
- Dessert
Priser
- 3 retter kr. 325,- pr. person
- 4 retter kr. 395,- pr. person
Tilvalgsmuligheder
- Velkomstdrink fra kr. 58,-
- Snacks til velkomst kr. 85,-
- Kaffe & te kr. 40,-
- Chokolade brud til kaffen kr. 35,-
- Natmad fra kr. 65,-
- Fri bar m/ øl, sodavand & husets vine ad libitum pr. time kr. 85,- pr. time
Eksempel på 3-retters menu
Forret
- Grillet hjertesalat m/ avocado, edamame, parmasandressing,mandler, croutoner & sprøde parmasanflager
Hovedret
- Nøddebøf m/ blanquette på svampe, fritteret ”kornotto”, marineret fennikel & kørvel
Mellemret (Tilkøb som 4-ret)
- Citronsorbet m/ frisk verbena
Dessert
- Rabarbermousse m/ syltede rabarber, chokoladeganache,krystaliseret chokolade & sprød tuille
Reception
Vælg en lækker receptionsmenu til dit arrangement, som byder på et lækkert udvalg af diverse anretninger.
Menuen indeholder 11 små hapsere.
Eksempel på receptionsmenu
- Syltet torsk m/ agurk & pumpernickel
- Svampeterrin m/ urtemayo & syltede svampe
- Charcuteri m/ pesto, oliven & grissini
- Røget kyllingesalat m/ rygeost & kerner
- Røget laksetartar på blinis
- Kyllingecreme m/ sprødt brød & estragon
- Fritteret kornotto m/ pecorino & spicy mayo
- Spyd m/ kalkun & teriakysauce
- 2 faste oste m/ syltede nødder
- Rabarbertrifli m/ knuste makroner
- Chokoladecreme m/ brændt hvid chokolade & kirsebær
Moderne møde- og konferencelokaler på det skønneste hotel

Centralt placeret i landet og med beliggenhed tæt på by og fjord ligger Comwell Kolding. Hotellet byder på et moderne og nyrenoveret hotel med international stemning. Med hotellets centrale placering og store ekspertise i at holde alle former for møder, kurser, konferencer mm., er det et oplagt sted at holde jeres næste arrangement. Desuden ligger hotellet tæt på Kolding Station, så det er nemt at komme til, hvis I kommer med offentlig transport. Ankommer I dertil i bil, så råder hotellet over 400 gratis p-pladser, som I kan benytte.
Mødelokaler
Comwell Kolding har 17 forskellige møde- og konferencelokaler i forskellige størrelser. Derudover har de 16 mindre grupperum, som er perfekte til mindre møder. Er I rigtig mange deltagere til jeres arrangement, kan I benytte hotellets “teatersal”, hvor der kan sidde op til 1.064 personer. Alle deres lokaler indeholder IT- og AV-udstyr, som står til rådighed.
Udendørs aktiviteter og teambuilding
Når I har pause kan I bruge hotellets udearealer til at få lidt frisk luft. Er vejret ikke med jer på dagen, kan I bruge deres mange indendørsområder samt mødeområder. Hotellet står også gerne for forskellige teambuildingaktiviteter til jer, hvis det er noget I kunne tænke jer i pauserne. Dette kunne blandt andet være:
- Firmapicnic – madpakker i det fri
- Ice- and mindbreakers
- Shake a drink – øl-, champagne eller vinsmagning
- Grillarrangement
- Petrispil, billiard- & dartturnering
Forplejning
Igennem hele dagen vil hotellets dygtige personale sætte jer i højsædet, være nærværende og sørge for, at I ikke mangler noget. Deres kokketeam vil sammensætte en smagsfuld forplejning til jer, ud fra deres friske råvarer samt jeres behov og ønsker, hvis I har nogle af dem. Uanset hvad I måtte ønske til jeres arrangement, så kan det lade sig gøre på Comwell Kolding.
Overnatningsmuligheder
Hvis I ønsker at overnatte i forbindelse med jeres møde, kursus eller konference, er I velkommen til booke hotellets hyggelige og nyrenoverede værelser.
Overnatningsmuligheder
Faciliteter & praktiske informationer
Lokaler der kan bookes
A
Maks. 322 gæsterB
Maks. 120 gæsterC
Maks. 80 gæsterD
Maks. 60 gæsterE
Maks. 70 gæsterF
Maks. 40 gæsterF1 + F2
Maks. 20 gæsterG
Maks. 40 gæsterG1 + G2
Maks. 20 gæsterH
Maks. 60 gæsterI
Maks. 40 gæsterSkovbrynet
Maks. 144 gæsterMeeting 1
Maks. 40 gæsterMeeting 2
Maks. 70 gæsterMeeting 3
Maks. 70 gæsterCamp 1-4
Maks. 25 gæsterM1
Maks. 25 gæsterM2-M9
Maks. 20 gæsterTeatersal
Maks. 1064 gæsterPriser
Dagsmøde
Pakken indeholder:
- Kaffebuffet med brød, saft og frugt
- Isvand
- Frokost inkl. kaffe
- Kaffebuffet med kage, saft og frugt
Heldagsmøde
Pakken indeholder:
- Kaffebuffet med brød, saft og frugt
- Isvand
- Frokost inkl. kaffe
- Kaffebuffet med kage, saft og frugt
- 3-retters middag efter køkkenchefens valg
Lokation - Skovbrynet 1, 6000 Kolding
Send en forespørgsel


Ring til
Comwell Kolding
Comwell Kolding I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Comwell Kolding
Comwell Kolding I tidsrummet 9:00 - 15:00
Comwell Kolding
Send en forespørgsel
Ring til
Comwell Kolding
Comwell Kolding I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Comwell Kolding
Comwell Kolding I tidsrummet 9:00 - 15:00
Comwell Kolding
Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt. Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene leverandøren, som kan drages til ansvar.
