Konference-, kursus-, og mødelokaler tæt på Århus centrum
Hos Ecopark får du moderne, attraktive mødelokaler i profesionelle rammer med AV-udstyr og gratis parkering. Ecopark specialiserer sig i afholdelse af konferencer, kurser og mødelokaler og hjælper dig med at gøre dit arrangement til en succes. Med en beliggenhed tæt på Aarhus Centrum og nem adgang til motorvejsnet, er det let at komme til Ecopark for dig og dine gæster.
Bæredygtige møder
Hos Ecopark er bæredygtighed dybt forankret i deres DNA og de har arbejdet med grønne tiltag siden starten af 2005. Dette betyder, at miljø har en fremtrædende rolle i deres ydelser, drift og valg af samarbejdspartnere. Udover det store fokus på at skåne miljøet, er deres mission at understøtte innovation og udvikling af miljømæssigt bæredygtige løsninger/produkter. Derfor er Ecopark ikke blot rammesættere for gode møde, de er ligeledes et udviklingshus for iværksættere og mindre virksomheder, som udvikler og sælger produkter, der bidrager til den grønne omstilling.
Mødeforplejning
De grønne tiltag vil atter blive synlige, når I vælger at modtage forplejning til jeres arrangement. Ecoparks kantine, som vil stå for maden og drikkelsen er økologisk bronzemærket, hvilket betyder at mellem 30-60% af råvererne er økologiske.
3 forskellige
Prispakker
Lille forplejningspakke
- Kaffe, te og isvand hele dagen
- Sandwich
- Sodavand
Udover kuvertprisen tilføjes der pris for lokaleleje.
Se individuelle lokalelejepriser på de enkelte lokaler.
Standard forplejningspakke
- Kaffe, te og isvand hele dagen
- Hjemmebagt morgenbolle m. ost & pålæg
- Buffet med lune og kolde retter eller kokkens anretning m. salatbar
- Sodavand til frokosten
- Eftermiddagskage eller frugt
Udover kuvertprisen tilføjes der pris for lokaleleje.
Se individuelle lokalelejepriser på de enkelte lokaler.
Luksus forplejningspakke
- Kaffe, te og isvand hele dagen
- Snacks og frisk frugt hele dagen
- Hjemmebagt morgenbolle m. ost & pålæg, dertil juice
- Buffet med lune og kolde retter eller kokkens anretning m. salatbar
- Sodavand til frokosten
- Eftermiddagskage
Udover kuvertprisen tilføjes der pris for lokaleleje.
Se individuelle lokalelejepriser på de enkelte lokaler.
5 forskellige
Lokaler
Grupperum
Beskrivelse af lokalet
Indbydende grupperum.
Pris: Leje pr. dag kr. 1000,-
Bordopstillinger
Konferencelokale 1
Beskrivelse af lokalet
Lækkert og lyst lokale, hvor den minimalistiske stil kommer i spil.
Nemt og hurtigt at connecte din computer til projektor, via HDMI.
Vi har 3 tre af disse lokaler.
Pris: Leje pr. dag kr. 2250,-
Der vil komme tillæg på 400,- kr. ekskl. moms pr. time, ved aftenarrangementer.
OBS - Der kan være 32 deltagere i dette lokale, med ø'bordopstilling - dog vil man sidde meget tæt. (8 deltagere omkring hvor Ø)
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Prisen for brug af lokalet
Konferencelokale 2
Beskrivelse af lokalet
Lækkert og lyst lokale, hvor den minimalistiske stil kommer i spil.
Nemt og hurtigt at connecte din computer til projektor, via HDMI. Hertil høre der dobbelt skærm, så alle kan være med.
Vi har 2 af disse lokaler.
Pris: Leje pr. dag kr. 4500,- kr. ekskl. moms. pr. dag.
Der vil komme tillæg på 400,- kr. ekskl. moms pr. time, ved aftenarrangementer.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Prisen for brug af lokalet
Konferencelokale 3
Beskrivelse af lokalet
Lækkert og lyst lokale, hvor den minimalistiske stil kommer i spil.
Nemt og hurtigt at connecte din computer til projektor, via HDMI. Hertil høre der tre skærme, så alle kan være med.
Vi har et af disse lokaler.
Pris: Leje pr. dag kr. 6750,- kr. ekskl. moms. pr. dag.
Der vil komme tillæg på 400,- kr. ekskl. moms pr. time, ved aftenarrangementer.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Prisen for brug af lokalet
Mødelokaler
Beskrivelse af lokalet
Lækkert og lyst lokale, hvor den minimalistiske stil kommer i spil.
Nemt og hurtigt at connecte din computer til projektor, via HDMI. Hertil høre der dobbelt skærm, så alle kan være med.
Vi har 2 af disse lokaler.
Pris: Leje pr. dag kr. 1650,- kr. ekskl. moms. pr. dag.Under 4 timer: 1100,- kr. ekskl. moms.
Der vil komme tillæg på 400,- kr. ekskl. moms pr. time, ved aftenarrangementer.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Prisen for brug af lokalet
Faciliteter
Lokation
Bautavej 1A, 8210 Aarhus, DanmarkVilkår og betingelser for Ecopark
Deltagerantal
Endeligt deltagerantal kan justeres med +/- 10 personer indtil 4 hverdage før. Større justeringer skal meddeles med mindst 1 uges varsel. Der opkræves fuld pris for deltagere, som nedjusteres senere end 4 dage før et arrangement.
Forplejning
Ved allergener eller behov for vegansk/vegetarisk/glutenfri kost, venligst giv besked senest 4 dage i forvejen.
Ved leje af 1 lokale
Ved aflysning senere end 2 uger før et arrangement, opkræves et gebyr svarende til lokalelejens pris. Ved afbestilling senere end 4 hverdage før, opkræves desuden et gebyr svarende til 50% af prisen på forplejning. I tilfælde af aflysning på dagen for et arrangement, opkræves dog fuld pris for såvel forplejning som leje af lokale.
Ved leje af 2 lokaler
Ved aflysning senere end 3 uger før et arrangement, opkræves et gebyr svarende til lokalelejens pris. Ved afbestilling senere end 1 uge før, opkræves desuden et gebyr svarende til 50% af prisen på forplejning. I tilfælde af aflysning dagen før eller på dagen for et arrangement, opkræves dog fuld pris for såvel forplejning som leje af lokale.
Ved leje af 3 lokaler
Ved aflysning senere end 4 uger før et arrangement, opkræves et gebyr svarende til lokalelejens pris. Ved afbestilling senere end 1 uge før, opkræves desuden et gebyr svarende til 50% af prisen på forplejning. I tilfælde af aflysning dagen før eller på dagen for et arrangement, opkræves dog fuld pris for såvel forplejning som leje af lokale.
Send en forespørgsel

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Ecopark behandler din opgave med stor seriøsitet, og derfor skal du have et reelt ønske og behov om at lave en booking.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem dig og stedet du kontakter via Eventbutler. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene stedet, som kan drages til ansvar.
Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores påmindelsesservice, hvor vi få gange om året sender dig relevant påmindelser om relevante årlige anledninger.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
