-------
Dato
gæster

Food Space

Hold en uforglemmelig fest i et råt og urbant festlokale

50-200 gæsterSpisende
Signe Nielsen

Signe Nielsen

Kundekoordinator

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Food Space er et nyistandsat og fleksibel lokale, som emmer af kreativitet og iværksætterånd. Lokalet velegner sig til ethvert arrangement, uanset om du skal afholde reception, fødselsdag, bryllup eller noget helt fjerde.

Food Space er et 500 m2 stort lokale bestående af rå murstensvægge, hvorpå du kan sætte dit eget personlig præg, til dit arrangement.

Grundet Food Spaces store pladsareal kan lokalet rumme helt op til 200 deltagere – så der er rig mulighed for at afholde mindre såvel som større arrangementer. 

Mad til festen

Food Space har gjort det muligt at leje lokalet uden forplejning, så du selv har mulighed for at sætte dit unikke præg på arrangementet.

Ønsker du derimod at kunne læne dig tilbage og nyde festen, kan med fordel bestille maden fra Madkastellet, som kender huset ud og ind.

Her hjælper kokkene glædeligt med at sammensætte den helt rette menu til dit arrangement. Kokkene hos Madkastellet står klar med inspiration og forslag til skønne sæsonbaserede menuer.

Teambuilding

Kom og lav graffiti med gadens dygtigste kunstnere, mix de lækreste cocktails med Pernille Florio ‘mother’ of bartenders eller kom på ”kokkeskole” og lær om hemmeligheden bag autentisk streetfood kurateret af Henrik Jyrk.

6 forskellige

Prispakker

  • Middag

    700 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Fester & Receptioner

    500 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Bryllupspakke

    1.200 kr. pr. kuvert

    Minimum 80 gæster

  • Firmamiddag

    700 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Firmafest og Firmareception

    500 kr. pr. kuvert

    Minimum 50 gæster

  • Lokaleleje

    fra 150 kr.

    Minimum 50 gæster

1 forskellige

Lokale

Faciliteter

  1. Egen drikke tilladt
  2. Egen mad tilladt
  3. Inklusiv mad & drikke
  4. Kan imødekomme allergier
  5. Veganske menuer
  6. Vegetariske menuer
  7. Vin kan medbringes ved proppenge

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
CPH Hotel
190 m
Scandic Kødbyen
450 m
Hotel Tiffany
450 m
DGI Byen
550 m
Aktiviteter og seværdigheder
DGI Byen
600 m
Tivoli
900 m
Ny Carlsberg Glyptoteket
1000 m
Planetarium
1.2 km
Nationalmuseet
1.4 km
Transportmuligheder og parkering
Betalt p-plads: DGI Byen Parkeringshus
110 m
Togstation: Hovedbanegården
700 m
Metrostation: Hovedbanegården
700 m
Busstop: Hovedbanegården
700 m
Togstation: Dybbølbro
750 m

Lokation

Slagtehusgade 11, 1715 København V, Danmark

Vilkår og betingelser for Food Space

Lejebetingelser vedr. SHG 11, st. - FoodSpace

1.      Lejer er forpligtet til at betale Depositum og Leje rettidigt, samt overholde gældende Husorden.

2.      Lejer er forpligtet til enhver tid at imødekomme anvisning, vejledning og krav fra Udlejer og/eller Hal/Brandvagt.

3.      Det maksimale deltagerantal til arrangementet på 200 personer

4.      Lejer er ansvarlig for opstilling af alt inventar og engagement af personale i forbindelse med anvendelse af Lejemålet.

5.      Lejer er forpligtet til at engagere vagtpersonale til at varetage adgangskontrol, kontinuerlig registrerer antal og sikkerhed for publikum og de lejede faciliteter i hele Lejeperioden eller i perioden for arrangement. Vagtpersonalet skal være godkendt af respektive Udlejer og Københavns Politi. Antallet at vagter og deres placering under arrangementet skal godkendes af Udlejer senest 14 dage før arrangementets afvikling. Vagtpersonalet skal primært varetage kontrol ved adgangskontrol samt varetage ordinære Security opgaver. Undtagelse for dette punkt, skal i hvert tilfælde bekræftes skriftligt fra FoodSpace.

6.      Lejer er forpligtet til at sikre at Lejer og Lejers eventuelle underleverandører har udtaget tilstrækkelig personale-, erhvervs-, ansvars- og løsøreforsikring under hele Lejeperioden. Lejer er objektiv ansvarlig for sikkerheden samt for ejendomsretten for Lejers løsøre, tredjemands leverance og det løsøre som Lejer må have bragt ind i FoodSpace.

7.      Lejer er økonomisk ansvarlig vedrørende servering af mad og udskænkning af alkohol, idet dette skal ske i samarbejde med Udlejer. Ydermere er Lejer forpligtet til at sikre, at Lejer og dennes

LEJERS FORPLIGTELSER OG ANSVAR

8.     Lejer er ansvarlig for opstilling af alt inventar og engagement af personale i forbindelse med anvendelse af Lejemålet

9.      Lejer er forpligtet til at sikre at Lejer og Lejers eventuelle underleverandører har udtaget tilstrækkelig personale-, erhvervs-, ansvars- og løsøreforsikring under hele Lejeperioden. Lejer er objektiv ansvarlig for sikkerheden samt for ejendomsretten for Lejers løsøre, tredjemands leverance og det løsøre som Lejer må have bragt ind i The Plant.

10.   Medmindre andet er skriftligt aftalt, påhviler det Lejer, at sikre løbende renhold og opsyn med toiletfaciliteter. Toiletvagt kan bestilles via Madkastellet. Toiletvagt afregnes udover ordinær leje med gældende timesats.

11.   Personale eller underleverandører overholder bevillingsloven i forbindelse med udskænkning af alkohol. Lejer er forpligtiget til at bortskaffe alt affald. Intet affald må henkastes i/på fællesarealer eller udenfor det lejede areal, men skal anbringes i affaldsposer og bortskaffes på lejers foranledning. Alternativt tilbyder FoodSpace at opstille container (18 kubikmeter lukket container) til anvendelse for bortskafning af brandbart affald. Afgift for leje af affaldscontainer mm. afregnes særskilt ud over ordinære leje. For så vidt FoodSpace skal bestille og opstille affaldscontainer, skal dette i alle tilfælde bestilles og bekræftes skriftligt.

12.   Lejer er forpligtet til at overholde regler og krav fra Miljøkontrollen, herunder krav for maksimale støjgrænser. Ydermere er Lejer forpligtet til at sørge for at naboer og omgivelser ikke bliver generet af støj. Alle døre, porte og vinduer skal holdes lukkede under lydprøver, generalprøve og under selve arrangementet. Evt. hal/brandvagtens anvisning skal til enhver tid efterkommes straks.

13.   Lejer er forpligtet til at overholde gældende lov, herunder bestemmelser om Fødevare, Miljøforhold, Bevillingsregler og forhold vedr. brand, Pladsfordelings vejledning, sikre friholdelse af flugtveje og fastmonteret brandbekæmpelses materiel samt efterkomme krav fra enhver offentlig myndighed. Endvidere er Lejer forpligtiget til at foretage rapportering og afregning til KODA & GRAMEX efter gældende regler såfremt dette er påkrævet.

TILBAGELEVERING AF LEJEMÅLET

14.   Senest kl. 04:00 (06:00 for Teknik) på ophørsdagen af Lejeperioden ("Ophørstidspunktet"), og uanset om dette er en helligdag eller dagen før en helligdag, skal Lejer tilbagelevere Lejemålet, med hvad dertil hører, i ryddet og fejet stand og i øvrigt i den stand, som Lejemålet var, ved begyndelse af Lejeperioden. Udlejer forestår rengøringsopgaven, Lejer skal sikre at alle anvendte områder er tømt for affald og fejet ved Lejeperiodens ophør. Udendørsområdet skal i hvert tilfælde være ryddet for affald og eventuelle flasker, glas, ligesom der skal opsamles cigaretskodder fra område foran indgang. Såfremt Lejer ikke tilbageleverer Lejemålet i rengjort stand, i henhold til ovenstående, bestilles og udføres rengøring, uden yderligere aftale, for Lejers regning.

15.   Inden Ophørstidspunktet har Lejer, medmindre andet er skriftligt aftalt med Udlejer, pligt til at fjerne alt løsøre og inventar, herunder tekniske installationer, som er bekostet og indsat i Lejemålet af Lejer, tredjemands leverance og således bringe Lejemålet tilbage til den oprindelige stand. Såfremt Lejemålet ikke er ryddet og fejet ved ophørstidspunktet, har Udlejer, medmindre andet er skriftligt aftalt, retten til at fakturere Lejer DKK. 2.500,- i timen, indtil Lejemålet er ryddet og rengjort.

16.   Senest på Ophørstidspunktet gennemføres, efter indkaldelse fra én af Parterne, en fælles besigtigelse af Lejemålet ("Afleveringssyn"). Ved Afleveringssynet skal Lejemålet være ryddet og fejet (klargjort til slutrengøring ved Udlejer). Lejer er forpligtiget til at bortskaffe alt affald. Lejer er forpligtiget til selv, at sikre facilitet til bortskaffelse af affald (leje af affaldscontainer), idet dette

TILBAGELEVERING AF LEJEMÅLET 

17.   Lejeren er pligtig straks at foretage anmeldelse til Udlejer, hvis der sker sådan skade på Lejemålet eller ejendommen, at udbedring er uopsættelig nødvendig.

18.   I tilfælde af Lejers overtrædelse af offentlige forskrifter, påbud og bestemmelser, herunder men ikke begrænset til, manglende overholdelse af bevillingsloven, skal Lejer, i enhver henseende, holde Udlejer skadesløs overfor myndighederne. Lejer er direkte ansvarlig for sit personales overtrædelse af de gældende regler, forskrifter, påbud og bestemmelser.

19.   Såfremt Udlejer måtte lide direkte eller indirekte tab grundet forhold som følge af Lejers anvendelse af Lejemålet, er Lejer erstatningsansvarlig herfor. Herunder er Lejer objektiv ansvarlig overfor Udlejer for al skade, tyveri som måtte opstå på Lejemålet, tredjemands leverance, Udlejers ejendom, herunder inventar, samt ejendommen i øvrigt under Lejers anvendelse af Lejemålet.

ANSVAR OG ERSTATNING

20.   Lejeren er pligtig straks at foretage anmeldelse til Udlejer, hvis der sker sådan skade på Lejemålet eller ejendommen, at udbedring er uopsættelig nødvendig.

21.   I tilfælde af Lejers overtrædelse af offentlige forskrifter, påbud og bestemmelser, herunder men ikke begrænset til, manglende overholdelse af bevillingsloven, skal Lejer, i enhver henseende, holde Udlejer skadesløs overfor myndighederne. Lejer er direkte ansvarlig for sit personales overtrædelse af de gældende regler, forskrifter, påbud og bestemmelser.

22.   Såfremt Udlejer måtte lide direkte eller indirekte tab grundet forhold som følge af Lejers anvendelse af Lejemålet, er Lejer erstatningsansvarlig herfor. Herunder er Lejer objektiv ansvarlig overfor Udlejer for al skade, tyveri som måtte opstå på Lejemålet, tredjemands leverance, Udlejers ejendom, herunder inventar, samt ejendommen i øvrigt under Lejers anvendelse af Lejemålet.

23.   I tilfælde hvor Lejer eller Lejers gæster og/eller leverandører uretmæssigt udløser/aktiverer Brandalarmen, faktureres Lejer, uden yderligere, Kr. 7.500,- pr. Brandalarm/Brandtryk. Uretmæssigt aktivering af brandalarm politi anmeldes. I tilfælde hvor Lejer eller Lejers gæster, uretmæssigt udløser (bryder plomberingen) på én eller flere af de opstillede mobile brandslukkere/håndsprøjter, faktureres Lejer, uden yderligere varsel DKK 2.600,- pr. stk.

Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark