Danmark
Dato
Antal gæster

Halvandet & Kabelhallerne

Møde- og konferencelokaler i industrielle og udsøgte rammer

1-2160 gæsterSiddende
Lonnie

Lonnie

Event Manager

Ring 20 66 36 91Og få hjælp til din booking

Lokationen råder over en rå oase i et gammelt industriområde lige overfor Langelinie. Det store område muliggører et hav af opstillingsmuligheder, der kun begrænses af fantasien. Du kan derfor skabe de helt optimale rammer for konferencen eller mødet, hvor vi kan hjælpe med alt det praktiske. 

Plads til udfoldelse

Hvis I har brug for meget plads til at eksekvere konferencen eller ønsker, at opdele diverse aktivteter er halllerne et skønt supplement til hinanden. I kan eksempelvis afholde konference i én hal og få forplejning i en anden. Dermed skal I ikke til at pakke sammen, når maden skal serveres. I stedet kan i bevæge jer over til en anden hal og modtage dagens forplejning.

Udendørs aktiviteter

Udover vores mange gode lokaler, har de optimale muligheder for anderledes møder samt udendørsaktiviteter. Hallerne arrangerer gerne nogle teambuildingaktiviteter til jer, som I kan lave i forbindelse med jeres møde, kursus eller konference. Det er en god måde at få en anderledes pause på i løbet af dagen. Hvis I blot ønsker at trække lidt luft i pauserne, er I også mere end velkommen til at benytte deres udendørsområder. Dette kunne blandt andet være:

  • Beach Football
  • Volleyball
  • Guidet tur rundet i de gamle B&W haller

Forplejning

Til et møde, kursus eller konference vil I ikke komme til at mangle noget i løbet af dagen. Vores dygtige kokke og personale vil sørge for, at I får forplejning undervejs. Dertil er I velkommen til at fortælle os om jeres ønsker og behov. Ellers kommer vi gerne med forslag og idéer, som I kan vælge ud fra.

Bæredygtige tiltag

Hos Halvandet & Kabelhallerne er bæredygtige tiltag tænkt ind i alle vores beslutninger og dette afspejler sig i både indretning og drift.

Vi bestræber os på at anvende upcyclede materialer når vi indretter og ombygger og altid med respekt for lokationens historie.

I vores drift har vi igennem årene udført mange tiltag der mindsker vores klima aftryk - blandt andet én gangs service og plasticsugerør er forsvundet, drikkevand på flasker er erstattet af vand på jugs, opvarmning er skiftet fra olie til varmepumper ligesom udskiftning af køleanlæg til moderne systemer.

Netop nu ligger der en ansøgning hos vores udlejer til etablering af et solcelleanlæg der vil gøre os næsten selvforsynende med elektricitet.

1 forskellige

Prispakke

  • Dagsmøde

    645 kr. pr. kuvert

    Minimum 150 gæster

7 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Egen drikke tilladt
  2. Egen mad tilladt
  3. Inklusiv mad & drikke
  4. Kan imødekomme allergier
  5. Veganske menuer
  6. Vegetariske menuer
  7. Vin kan medbringes ved proppenge

4 forskellige

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
SleepCph
5.4 km
Go Hotel City
5.5 km
CPH Studio Hotel
6.4 km
Aktiviteter og seværdigheder
Paintball Arena
1000 m
CopenHill
3.6 km
Transportmuligheder og parkering
Gratis p-plads:
10 m
Busstop:
300 m

Lokation

Refshalevej 325, 1432 København, Danmark

Vilkår og betingelser for Halvandet & Kabelhallerne

FORRETNINGSBETINGELSER - Opdateret og gældende fra 1. juni 2020

Lokationens generelle forretningsbetingelser er gældende for alle arrangementer, hvor der er indgået en skriftlig aftale mellem Undertegnede og Arrangør.

COVID- 19 bestemmelse

Er det ikke muligt at afvikle eventet grundet forbud fra myndighedernes side betales depositum retur. Der tages stilling til dette 14 dage før eventet. Ved afbestilling af event pga. egne beslutninger mistes depositum. Denne bestemmelse overtrumfer vores generelle afbestillings regler.

Generelt

I højsæsonen (april til september) er lokationens udendørsområde åben for alle besøgende, og udendørs arealer er kun eksklusivt for arrangøren, hvis dette udtrykkeligt er indskrevet i kontrakten. Det er ikke tilladt selv at medbringe nogle former for mad eller drikkevarer.

Tilbud

Skriftlig tilbud er udfærdiget på grundlag af arrangørens ønsker og krav

Skriftlige tilbud, der ikke angiver en særlig acceptfrist, bortfalder, hvis ikke en accept er lokationen i hænde inden 5 dage fra tilbuddets dato. Tilbud skal accepteres skriftligt af køber før det er gældende

Lokalet specificeret i tilbuddet er først reserveret til arrangøren, når lokationen her har modtaget accept og den endelig kontrakt retur i underskrevet stand og depositum er rettidigt betalt. Ved accept af tilbuddet – ophæves alle tidligere tilbud der måtte ligge forud for det endelig tilbud.

Priser

Alle priser i kontrakten er ekskl. moms med mindre andet er tydeligt anført.

Antal & Kuverter

Antallet af kuverter kan efter indgåelse af kontrakten kun opjusteres. Endeligt antal gæster skal bekræftes senest 8 dage inden arrangementsdato og er derefter bindende

Betaling

Depositum på 50% (hvis ikke andet er anført) af de forudbestilte ydelser indbetales senest 5 dage efter modtagelse af faktura – i modsat fald står det lokationen frit at forsøge at sælge lokationen til anden kunde den pågældende dato. Betaling sker via bankoverførsel til Sydbank kontonummer: 6845 1886359. Resterende beløb afregnes ved afslutning på dagen for arrangementets afholdelse, med kredit kort eller kontant betaling. Ved efterfølgende almindelig faktura betaling tilkommer et administrationsgebyr på 250,- og ved EAN betaling kr. 450,-.

Ved aflysning af arrangementet mindst 30 dage for event dato mistes det indbetalte depositum. Ved aflysning senere end 30 dage før eventdato skal der betales 75% af de bestilte ydelser.

Lokaler

Vores rustikke fabrikshaller byder som selskabslokaler på et væld af muligheder, men det bliver aldrig D’Angleterre standard, hvilket man selvfølgelig skal tage højde for, når man vælger denne lokation og sammensætter sit arrangement.

Såfremt lokationen skønner, at der skal foretages udbedring af skader/hærværk eller uforholdsmæssig rengøring er nødvendig opstået i forbindelse med arrangementet skal arrangøren dække alle udgifter til reparation af dette. Eventuel ekstra oprydning/rengøring ud over den normale rengøring, efterfaktureres kr. 400 ekskl. moms pr påbegyndt time.

Uden for højsæsonen (april-september) vil der blive pålagt et varmetillæg på kr. 5.000,- ekskl. moms pr. lokale, som ikke er inkluderet i lokalelejen eller den normale prissætning. Her opvarmes vores lokaler via store varmeblæsere (varmekanoner). Disse er nødt til at være tændt før og under arrangementet og dette vil give et mindre vedvarende støjniveau.

Gælder ved ren lokaleleje: Lokaleleje inkludere strøm og slutrengøring men ikke fejning som arrangør står for.

Ved leje af tomt lokale, lejes lokalet som det står uden borde, stole og service, med mindre andet er beskrevet i kontrakten. Det lejede område/lokale skal afleveres i samme stand som modtaget. Alle drikkevarer uden undtagelse skal købes gennem lokationen til ”inco listepriser” og drikkevarer tages kun retur i ubrudt emballage.

Der beregnes et handlings fee på 5% på al returneret drikke.

Garderobe

Garderobe rum kan kun benyttes såfremt der er truffet aftale om bemanding af denne. I de tilfælde hvor der ikke er truffet aftale om en bemandet garderobe, stiller lokationen garderobe stativer til rådighed i selve lokalet.

Lokale indretning og brandsikkerhed

Ønsker arrangøren en speciel indretningen/opstilling i forhold til lokationens godkendte plantegninger, skal nye tegninger godkendes skriftligt af brandmyndighederne. Ansøgning af sådanne ændringer skal foretages af lokationen senest 5 uger for event og koster kr. 2.500,-. Det er absolut ikke tilladt at bruge konfettikanoner, fyrværkeri, strandsand eller lignende i de lejede lokaler med mindre der er truffet skriftlig aftale om dette. Sker dette alligevel pålægges der en ekstra rengøring på kr. 5.000 per lokale. Udløser arrangørens udstyr eller gæsterne en falsk brandalarm koster dette kr. 10.000.

Såfremt arrangør benytter egne eller eksterne leverandørers dekorationsmateriale, skal disse brandimprægneres. Medbringer arrangør egne rekvisitter, vaser eller lignende, skal disse tages retur efter endt arrangement samme aften, med mindre der foreligger anden skriftlig aftale herom. Det fulde ansvar ligger herfor således hos arrangør.

Eksterne Bestillinger

Alle eksterne bestillinger som ikke er inkluderet i kontrakten og som arrangøren selv har stået for, er lokationen uvedkommende, og kommunikation såvel som afregning foregår direkte mellem arrangør og den eksterne leverandør.

Offentlige Arrangementer

Ved arrangementer med entré, skal gæsterne betale hver gang de går ind på området. Lokationen forbeholder sig retten til at afvise gæster.

Til arrangementer med offentlig adgang, forpligter arrangør sig i alt PR-materiale, kommunikation, m.m. det være sig trykt såvel som digitalt, tydeligt at angive arrangørens navn eller juridiske enhed samt et kontakt telefon nummer, som denne kontrakt er indgået med. Dette skal være tydeligt defineret, så alle kan forstå det og ingen er i tvivl om hvem arrangøren er. Yderligere forpligter arrangør sig tydeligt at kommunikere og oplyse om forsalgsmuligheder samt billetkoncept, såfremt der tages entré. Der skal for det pågældende arrangement oplyses navn, telefon og evt. webadresse for forsalgsmuligheder i alt materiale.

Baren

Baren lukker 15 minutter før arrangementets sluttidspunkt. Såfremt selve baren afregnes efter forbrug fremsendes særskilt faktura dagen efter, som skal betales først kommende hverdag.

I flg. Dansk lovgivning er det ikke tilladt at servere alkoholiske drikke til personer under 18 år.

Købte drikkekuponer, tokens eller chips kan ikke refunderes og skal bruges på dagen.

Service

Leje af service inkluderer som standard: borde, sorte klapstole, tallerkner, bestik, glas (øl, vand- og vinglas), hvide stofduge, 3-lags papirservietter, 5-armede kandelabre med hvide stearinlys.

Sikkerhed

Lokationen har fuld ret uden nogen form for kompensation at lukke et arrangement før det aftalte sluttidspunkt, hvis lokationen eller det dedikerede sikkerhedsfirma, skønner at sikkerhed, bevilling eller andre årsager der påvirker lokationens drift, er i fare.

Afgifter

Arrangøren afregner selv Koda/Gramex, såfremt arrangementet involverer DJ, band, o. lign, som er udover det af lokationen aftalte/stillet til rådighed. Lokationen kan gerne stå for afregning af Koda/Gramex og dette koster kr. 1.200 ex. moms per selskab.

Forsikring

Lokationen er dækket af almindelig lovpligtig forsikring som dækker skader forvoldt af vort personale eller det vi serverer. Men der dækkes ikke for forsvundne mobiltelefoner, tøjgenstande i ubemandede garderober, tøj der ødelægges af gæsterne selv, mm.

Reklamation

Såfremt arrangøren oplever mangler iht. det bestilte, skal dette meddeles lokationen afviklingsansvarlige umiddelbart efter at manglen er opdaget, så der er mulighed for at udbedre manglen umiddelbart. Mangler som ikke er oplyst/bekendtgjort af arrangøren på selve dagen, vil ikke blive godtaget og der vil ikke forekomme nogle kompensationsmuligheder.

Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch Johansen Customer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark