Lokaler i smukke og fredlige omgivelser
I smukke og fredlige omgivelser, ligger det historiske Herlev Kro. Kroen råder over 3 lokaler, som er velindrettede og hyggelige, som kan benyttes til både fester såvel som selskaber. Derfor er Herlev Kro det oplagte sted for dig, som ønsker nogle særlige rammer til dit kommende arrangement.
Når du vælger Herlev Kro til at afholde din næste fest eller selskab, så vil du opleve en stor interesse for dine ønsker og behov. Der vil først og fremmest skabes en personlig dialog, hvor I får lov til at udlægge jeres tanker for arrangementet og derfra vil Herlev Kro tage styringen og sørge for, at arragnementet forløber som det skal.
God service og friske råvarer
Herlev Kro lægger stor vægt på den gode service. I vil derfor møde smilende personale med styr på tingene og blive severet lækkert og smagfuldt mad tilberedt af friske råvarer.
Overnatning
I forbindelse med arrangement på Herlev Kro er der mulighed for overnatning. Priserne kan ses på:
https://www.herlev-kro.dk
7 forskellige
Prispakker
Helaftensarrangement 1
- Velkomstdrink
- Forret
- Hovedret
- Dessert
- Husets vine, øl og vand ad libitum under middagen, inkl. isvand.
- Kaffe og te
- Fri softbar i form af øl, vand og vine
- Natmad
- Ekstra tid 1.000 kr. inkl. moms
Helaftensarrangement 2
- Velkomstdrink
- Forret
- Hovedret
- Dessert
- Husets vine, øl og vand ad libitum under middagen, inkl. isvand
- Kaffe og te
- Fri softbar i form af øl, vand og vine
- Natmad
- Ekstra tid 1.000 kr. inkl. moms
Brunch Deluxe
- Brunch, som er fremme i 1,5-2 timer.
- Kaffe og te er til rådighed i alle 3 timer.
- Velkomstdrink 55 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra tid 1.000 kr. inkl. moms
Kroen Frokost
- Frokost bestående af kolde og varme retter
- Velkomstdrink 55 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Husets vine ad libitum i maks 3 timer 265 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kaffe/te 45 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kransekage pr. stk 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Petit four, 2. stk 45 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra tid 1.000 kr. inkl. moms
Eksempel på menu
- Marineret sild
- Karrysild
- Fiskefilet med remoulade og citron
- Tartelet med høns i asparges
- Frikadeller med surt
- Mørbradbøf med bløde løg
- 2 slags oste med årstidens kompot
- Dagens kage/dessert
Kroens Luksus Frokost
- Frokost bestående af kolde og varme retter
- Velkomstdrink 55 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Husets vine ad libitum i maks 3 timer 265 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kaffe/te 45 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kransekage pr. stk 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Petit four, 2. stk 45 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra tid g. 1.000 kr. inkl. moms
Eksempel på menu
- Marineret sild
- Karry Sild
- Æg og håndpillede rejer med mayonaise
- Fiskefilet med remoulade og citron
- Røget laks med røræg
- Hønsesalat med syltede rødløg og bacon
- Tatar med tilbehør
- Ribbensteg med rødkål og surt
- Mørbradbøf med løg
- Tarteletter med høns i asparges
- 2 slags oste med årstidens kompot
- Dagens kage/dessert 275
Kaffe arrangementer
- Kroen kringle
- Småkager
- Kaffe og the
- cognac og andet likør 55 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kringle 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Pilsner 38 kr. pr. kuvert inkl. moms
- sodavand 32 kr. pr. kuvert inkl. moms
Smørebrød arrangement
- 2 X udspecificet smørebrød
- kaffe/the
- Pilsner 38 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sodavand 32 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Bitter og lign 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
3 forskellige
Lokaler
Søjlesalen
Bordopstillinger
Jump-Inn
Beskrivelse af lokalet
Jump-Inn er et mindre selskabslokale i hyggelig klassisk stil med træpaneler og gulvtæppe. Det er velegnet til mindre private selskaber til dags- og aftenarrangementer såsom fødselsdage eller møder.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Restaurant
Beskrivelse af lokalet
Restauranten er Herlev Kro's hyggelige restaurant i klassisk stil med gulvtæppe og smukke træpaneler. Her er det muligt at fejre en særlig anledning med god mad og vin.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Faciliteter
Relevante steder i nærheden
Lokation
Herlev Torv 9, 2730 Herlev, DanmarkVilkår og betingelser for Herlev Kro
Læs venligst vores afbestillingsregler i forbindelse med arrangementer for minimum 20 personer. For at give sikkerhed og tryghed for begge parter omkring en gensidig aftale af jeres arrangement indbetales ved reservation af selskab et reservationsgebyr på 5.000 kr.
Generelle Afbestillingsregler
Indtil 3 måneder før arrangementets start: Arrangementet kan annulleres uden beregning, og reservationsgebyret tilbagebetales. Indtil 30 dage før arrangementet: Ved annullering af arrangementet er der ingen tilbagebetaling af reservationsgebyr. Indtil 24 timer før arrangementet: Kan korrigeres maksimum 10% uden beregning. Ved senere afbestilling faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuld pris. Ved afbestilling - som altid skal ske skriftlig - forstås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lignende væsentlige ændringer i henhold til ordrebekræftelsen. Ved arrangementer på helligdage tillægges 25% gebyr af den samlede regning.
Afbestillingsregler for konfirmationsfester
Der gælder specielle frister for konfirmationer, da de ofte finder sted på de samme dage, hvor der er rift om lokalerne, og derfor i reglen reserveres lang tid forud. Der gælder her de generelle afbestillingsregler. Dog tilbagebetales reservationsgebyret kun ved annullering inden 60 dage før arrangementets start.
Lokaler i rolige og fredelige omgivelser
Herlov Kro, er det oplagte sted at holde et møde eller konference. Kroen ligger i centrum af Herlev, ikke langt fra hverken Ballerup, Søborg og København. Stedet råder over 3 lokaler, som er indrettet i en hyggelig og klassisk stil, der minimerer kro-stemningen.
Hos Herlev Kro er du garanteret god service og smilende personale, som gør en dyd ud af, at du og dine gæster får en god oplevelse. De vil derfor stå til rådighed og være behjælpelige med at svare på spørgsmål, imødekomme jeres behov og sørge for at forplejningen bliver serveret på det rigtige tidspunkt. Forplejningen vil blive kreeret af friske råvarer, som sikrer jer lækkert og smagfuldt måltid.
Overnatning
I forbindelse med arrangement på Herlev Kro er der mulighed for overnatning. Priserne kan ses på:
https://www.herlev-kro.dk
3 forskellige
Prispakker
morgen/eftermiddags møde
- Isvand og kaffe/te i lokalet under hele mødet
- Frisk frugt
- Mødelokale inkl. standard AV-udstyr
- Croissanter (kun Morgen)
Det store møde
- Isvand og kaffe/te i lokalet hele dagen
- Crossanter med juice
- Kage
- Mødelokale inkl. standard AV-udstyr
- 1 sodavand/ danskvand til frokosten
- 2x uspecificeret smørebrød
Smørebrød arrangement
- 2 X udspecificet smørebrød
- kaffe/the
- Pilsner 38 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sodavand 32 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Bitter og lign 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
Søjlesalen
Bordopstillinger
Jump-Inn
Beskrivelse af lokalet
Jump-Inn er et mindre selskabslokale i hyggelig klassisk stil med træpaneler og gulvtæppe. Det er velegnet til mindre private selskaber til dags- og aftenarrangementer såsom fødselsdage eller møder.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Restaurant
Beskrivelse af lokalet
Restauranten er Herlev Kro's hyggelige restaurant i klassisk stil med gulvtæppe og smukke træpaneler. Her er det muligt at fejre en særlig anledning med god mad og vin.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Søjlesalen
Bordopstillinger
Jump-Inn
Beskrivelse af lokalet
Jump-Inn er et mindre selskabslokale i hyggelig klassisk stil med træpaneler og gulvtæppe. Det er velegnet til mindre private selskaber til dags- og aftenarrangementer såsom fødselsdage eller møder.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Faciliteter
Relevante steder i nærheden
Lokation
Herlev Torv 9, 2730 Herlev, DanmarkSend en forespørgsel

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Herlev Kro behandler din opgave med stor seriøsitet, og derfor skal du have et reelt ønske og behov om at lave en booking.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem dig og stedet du kontakter via Eventbutler. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene stedet, som kan drages til ansvar.
Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores påmindelsesservice, hvor vi få gange om året sender dig relevant påmindelser om relevante årlige anledninger.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
