
Når kvalitet og kreativitet er det vigtigste for jer!
Det er en krævende opgave at planlægge større events hvad end det er en personalefest, nytårs kick off eller kunde arrangementet. Men det behøver det ikke at være, hvis I teamer op med Himmelstrup Events som jeres partner.
Når I skal planlægge et gennemført event med værdi og klart fokus, har I brug for en partner, der kan yde en skarp service og samtidig tilføre jeres event noget I ikke selv kan. Hos Himmelstrup Events har vi næsten 20 års erfaring som kreativt eventbureau og vi har været gennem alle aspekter i eventbranchen. Vi tilbyder alt fra planlægning til gennemførelse, og vi kan hjælpe jer med alt fra location og indhold til catering, underholdning og musik. I behøver kun at stole på os i én ting: At Vi tager sig af alt!
For os er kvalitet er altafgørende for en succes.
Derfor samarbejder vi kun med de dygtigste leverandører. Vi er nemlig ikke bedre end dem! Vores eksistensberettigelse er altid at levere den højest mulige standard.
Vi har udviklet vores egne aktiviteter.
Vi har selv udviklet en del aktiviteter og works shops som fungerer fungerer særligt godt, når virksomheder mødes for at arbejde med værdier og kultur. Vi har bl.a. udviklet Filmteambuilding, NEWSROOM, fælles fodslaw workshop, Firmasangen blandt mange andre.
Jeres event skal ose af jer!
Vores vigtigste opgave er at sørge for, at jeres dag oser af jeres identitet, ånd og kultur, samtidig med at den samler jeres medarbejdere på tværs af virksomheden. Vi designer og producerer eventdesign, der understøtter dit budskab - uanset om det er store bannere, kreative bordkort, fotovægge mv.
Vi tilbyder en gratis præsentation, hvor vi jer viser vores tanker om jeres event.
Til gengæld har vi brug for at vide lidt om jeres organisation og hvad målet er med jeres arrangement. Derefter kan vi lave et gennemarbejdet oplæg, der passer til jeres behov og jeres kultur.
- Hvad er formålet med jeres møde?
- Hvad ønsker I at få ud af det?
- Hvad skal jeres medarbejdere føle, når de kommer på arbejde mandagen efter festen?
- Hvad har I allokeret af budget til jeres arrangement?
Uanset om I er en mindre organisation eller skal arrangere et stort arrangement med tusindvis af gæster, er Himmelstrup Events det rette valg for for jer, hvis I er mere optaget af kvalitet end pris.
Vi er små men store.
har kontor i Aarhus og København, men vores netværk strækker sig langt ud i hele landet. Med mange års erfaring i planlægning og produktion af events har vi udviklet et bredt netværk af professionelle leverandører, som kan hjælpe os med at skabe et eventdesign, der understøtter dit budskab.
5 eksempler
Eksempler på større events
Medarbejderdag for Zeppelin
Eventbeskrivelse
Nedenstående er eksempel på medarbejderdag for 200 medarbejdere fra virksomheden Zeppelin. HE sendte dem til dejlige Gram Slot i Sønderjylland. Alt indhold på dagen blev skræddersyet til Zeppelin med udgangspunkt i deres værdier og kultur.
Zeppeling dagen bestod af:
- Skræddersyet workshop, teambuilding aktiviteter, foredrag og rundvisning.
- Lækker middag.
Arrangementet varede fra kl. 09 - 22.
Aktiviteter:
- ”Fælles Fodslaw” - > 3 timers unikt udviklet workshop om virksomhedens værdier.
- ”The Zeppelin Challence” – > et 3 timers skræddersyet teambuilding forløb med sjove ufarlige aktiviteter.
- Stort awardshow med kåringer fra dagens aktiviteter.
- Foredrag med Svend Brodersen, ejer af Gram Slot. Om Gram Slots værdier i relation til Zeppelins værdier.
- Rundtur på Gram Slot.
Middag om aftenen:
- Lækker 3 retters middag med lokale råvarer, vinmenu og lokale øl.
- Dekoration og LED belysning af lade.
Video og billeder:
Vi producerede en lækker film, Zeppelin sendte filmen ud til medarbejderne efter eventet med et "tak for sidst"
Vi har billeder og film fra dagen, kontakt os for at se og høre mere.
20 års jubilæumsfest for Sportigan
Eventbeskrivelse
Nedenstående er en skræddersyet jubilæumsfest HE arrangerede for 300 medarbejdere fra virksomheden Sportigan på Vingsted Hotel & Konferencecenter.
Jubilæumsfejringen bestod af:
- Foredrag med Thomas Mygind.
- Festmiddag.
- Special designet jubilæumsdekoration.
- Musik og underholdning.
- Overnatning på Vingsted.
Aktivitet:
- Thomas Mygind foredrag om arbejdsglæde.
Middag om aftenen:
- Lækker jubilæumsmiddag.
- Dekoration og belysning med store special designede lamper.
- Underholdning med Klassens Tykke Dreng.
- Kopibandet Class.
Video:
Himmelstrup Events producerede en lækker film, som Sportigan sendte filmen ud til medarbejderne efter eventet.
Vi har billeder fra casen, blot kontakt os for at se og høre mere.
Pon Power "Must Win Battles" Dage
Eventbeskrivelse
Nedenstående er case fra et skræddersyet medarbejderevent over 3 dage for 250 medarbejdere fra virksomheden Pon Power. Alt indhold var skræddersyet til Pon Power med udgangspunkt i deres strategiske fokus ”Must Win Battles”. Lokationen var Radisson Blu Scandinavian, København.
Arrangementet bestod af:
- Skræddersyet foredrag, GPS løb workshop.
- Special designet kanalrundt i København.
- Middage over 3 dage.
- Underholdning og musikprogram til gallafest.
- Dekoration.
- Design af Pon Power brandmateriale.
- Overnatning på hotel.
Arrangementet varede fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag.
Aktiviteter:
- Foredrag om High Performance Teams.
- ”Pon Power On The Run” Skræddersyet GPS løb rundt i København.
- Special designet kanalrundfart til søndag for hjemrejse.
Middage:
- Lækker bespisning over 3 dage, med gallamiddag lørdag aften.
- Stort awardshow med kåringer fra aktiviteter.
- Special designet festdekoration.
Underholdning og musik:
- Klassens Tykke Dreng
- Bandet Partytime
- DJ
Brand materiale:
- Eventdesign og produktion af diverse brand materiale til de 3 dage.
Video:
Himmelstrup Events producerede en lækker film fra dagen. Pon Power sendte filmen ud til medarbejderne efter eventet.
Vi har billeder fra casen, blot kontakt os for at se og høre mere.
Oktoberfest
Eventbeskrivelse
Nedenstående er et eksempel på en skræddersyet oktoberfest for 300 medarbejdere til en virksomhed i Aarhus.
Lokationen var virksomhedens egen kantine.
Oktoberfesten bestod af:
- Lækker oktoberfest menu fra Aarhus førende slagter.
- Fri bar med øl, vin og spiritus.
- Special designet oktoberfest dekoration. Specialbygget oktoberfest bar.
- Udklædt personale.
- Aktivitetsområde med bl.a. sømblokke, My Selfies, bob, bordfodbold mv.
- Underholdning med oktoberfest band og DJ.
- Underholdningsindslag med skuespiller.
Vi har billeder fra casen, blot kontakt os for at se og høre mere.
"Winder Wonderland" Julefrokost
Eventbeskrivelse
Nedenstående er et eksempel på en skræddersyet julefrokost for 150 medarbejdere fra virksomheden System Frugt i Aarhus. Lokationen var virksomhedens egen lagerhal.
Julefesten bestod af:
- Lækker julefrokost buffet.
- Fri ”blød” bar med øl, vin og sodavand.
- Special designet ”winter wonderland” dekoration.
- Specialbygget bar. Udklædt personale.
- Loungeområde med loungestole, sofaer.
- Underholdning med kopiband og DJ.
- Underholdningsindslag med skuespiller.
Vi har billeder fra casen, blot kontakt os for at se og høre mere.
1 eventydelser
Individuelle eventydelser
KOMPLET MEDARBEJDER DAG
Beskrivelse
Komplet medarbejder dag for 200 medarbejdere på Gram Slot.
Den nedenstående video er fra en komplet medarbejder dag for firmaet Zeppelin og 200 medarbejdere.
Vi sendte dem til dejlige Gram Slot i Sønderjylland.
Her havde vi designet en komplet og tætpakket dag som belyste deres interne kultur fra forskellige sider og med forskrllige virkemidler.
Eventet varede fra kl. 09 - 23 og bestod af:
- Fælles Fodslaw - > 3 timers unikt udviklet workshop om Zeppelins kultur.
- Team Challence – > 3 timers teambuilding forløb med sjove aktiviteter.
- Stort awardshow med kåringer fra dagens aktiviteter.
- Foredrag med Svend Brodersen, ejer af Gram Slot. Om slottets kultur og værdier.
- Rundtur på Gram Slot.
Middagen om aftenen:
Lækker 3 retters middag med lokale råvarer fra Gram Slot, vinmenu og lokale øl.
Dekoration og LED belysning af laden.
Video og billeder:
En professionel videograf producerede en lækker film, som Zeppelin sendte til medarbejderne med et "tak for sidst”






Filmteambuilding
Beskrivelse af aktiviteten
I Filmteambuilding laver I egne film om jer selv og årsagen til I samles.Filmteambuilding er en fantastisk måde til at forstå jer selv bedre på. I kan fx. lave film om jeres værdier, services, grøn omstilling, samlingskraft. Alt er muligt med konceptet!
I teams af ca. 10 personer, er I selv instruktører, kameramænd, lydfolk, runnere, regissører, skuespillere osv. På 2 - 4 timer udtænker og optager I jeres egne rå film. Herefter redigerer professionelle filmfolk jeres optagelser til rigtige film med musik, effekter mv.
Kun 3,5 timer efter vi har modtaget jeres rå film, inviterer vi jer til et kæmpe award show, hvor I ser jeres film og vi kårer vindere.
Filmteambuilding giver jer en skræddersyet dag som udspiller sig omkring jeres faglige fokus.Derudover er det en dag med udfordrende team work, sjove oplevelser og konkrete produkter.
Vi har roller til alle, foran eller bag kameraet. Vi håndterer grupper fra 7 - 600 deltagere på en gang.
3 timer for 40 pers. kr. 25.000,- ex moms. pr. ekstra pers. kr. 550,- Inkl. skræddersyet award show på 25 - 40 min. afhængig af antal film der vises. Inkl. 5 award statuetter





Kundeudtalelser
Pon Power Scandinavia
Event
Sportigan A/S
Event
Envision A/S
Event
Samsom Agro A/S
Event
Lokation
Mariendalsvej 32A, 2000 Frederiksberg, DanmarkBliv kontaktet

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt. Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene leverandøren, som kan drages til ansvar.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
