Fantastiske festlokaler i hyggelige og rolige omgivelser
Du finder Hotel Falken i midt-/vestjylland i Videbæk, som ligger mellem Herning og Ringkøbing. Her vil du opleve rolige omgivelser og en hyggelig og afslappet atmosfære, hvor ikke to fester er ens.
Selskabslokaler
På Hotel Falken kan de tilbyde selskabslokaler, hvor I kan være op til 100 gæster. Du kan vælge imellem Hotel Falkens i alt 3 selskabslokaler, hvor der er plads til henholdsvis op til 100, 30 og 30. Uanset hvor mange I er, vil alle føle sig i centrum. Hos Hotel Falken er de dygtige festplanlæggere og står altid klar til at hjælpe dig med store såvel som små detaljer, så du får den fest, du går og drømmer om. Det er en vellykket fest, når det lykkes at forene de festlige rammer med mad af høj kvalitet. Festen skal gerne huskes i mange år og danne grundlag for gode minder, både for gæster og værter.
Mad til festen
I køkkenet vil de dygtige kokke sørge for, at maden lever op til dine forventninger. Maden er lavet på friske, regionale og sæsonprægede råvarer og kokkene gør en dyd ud af hver enkel anretning, som med hjælp fra de kompetente tjenere vil lande fint på din plads.
Alle priserne er inkl. lokale, servering og opdækning med lys, servietter og dekorationer.
Overnatning
Hotel Falken har 43 dejlige, lyse værelser og flere af værelserne er beliggende i annekset. De har plads til 86 sovende gæster i alt, og hvis der er behov for det er det muligt med en ekstra opredning på halvdelen af dobbeltværelserne.
6 forskellige
Prispakker
Festmenu
- Forret
- Hovedret
- Dessert
- Kaffe, te m/ hjemmebagt kransekage
- Natmad
- Ad libitum øl og sodavand i 7,5 time 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
Selskabsmenu
- Velkomstdrink
- Forret
- Hovedret
- Dessert
- Husets hvide og rødvine under middagen
- 1 glas dessertvin
- Kaffe & kransekage
- Natmad 63 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Petit four 39 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Småkager 19 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Frisk frugt 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Granité 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Husets vin 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Cognac & likør 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
3-retters menu
- 3-retters menu
- Natmad 63 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Petit four 39 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Småkager 19 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Frisk frugt 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Granité 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Husets vin 30 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Cognac & likør 35 kr. inkl. moms
Frokostbuffet
- Menuen indeholder alt, hvad hjertet begærer.
Eksempel på menu
- Fiskefilet ed citron og remoulade
- Røget laks med apsgarges
- Æg og rejer med mayonnaise
- Roastbeef med remoulade, peberrod, ristede løg og surt
- Rullepølse med sky og løg
- Frikadeller med rødkål
- 2 slags ost m. ristet rugbrød
Brunch
- Vælg en lækker brunchmenu til dit arrangement, som byder på et udvalg af lækre anretninger.
- Menuen indeholder alt, hvad hjertet begærer.
Eksempel på menu
- Lun leverpostej m/ bacon & svampe
- Brunch pølser, scramblet æg & bacon
- 3 slags pålæg
- Udvalg af oste
- Marmelade, honning, nutella & smør
- Pandekager m/ sirup
- Frisk frugt
- Rundstykker, franskbrød & rugbrød
- Kaffe & te
Fest med overnatning
- Dag 1: 3-retters menu
- Dag 1: Overnatning i dobbeltværelse
- Dag 2: Dansk morgenbuffet
3 forskellige
Lokaler
Falkesal
Beskrivelse af lokalet
Lokalet er 16,5x9,5 meter med 2 store vinduespartier der kan åbnes.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Sal 2
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Sal 3
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Faciliteter
Lokation
Falkevej 3, 6920 VidebækSkønne møde- og konferencelokaler med plads til det hele
Hotel Falken i Videbæk ligger mellem Herning og Ringkøbing i rolige omgivelser. De tilbyder forskellige størrelser møde- og kursuslokaler med plads til op til 20, 30 eller 100 personer. Udenfor er i fri til at boltre jer på det grønne areal, om end det er til små pauser eller en walk & talk. Ønsker i en bestemt opsætningen af jeres borde, står Hotel Falken klar til at imødekomme jeres behov.
Forplejning
I køkkenet vil de dygtige kokke sørge for at maden lever op til dine forventninger. Maden er lavet på friske, regionale og sæsonprægede råvarer og kokkene gør en dyd ud af hver enkel anretning, som med hjælp fra de kompetente tjenere vil lande fint på din plads.
Overnatning
Hotel Falken har 43 dejlige, lyse værelser og flere af værelserne er beliggende i annekset. De har plads til 86 sovende gæster i alt, og hvis der er behov for en ekstra opredning er dette også muligt på halvdelen af dobbeltværelserne.
3 forskellige
Prispakker
Dagsmøde
- Kaffe, te, rundstykker, smør & marmelade
- Isvand & frugt i lokalet
- Frokostbuffet
- Kaffe, te & kage
Konferencedøgn
- Dag 1: Formiddagskaffe, te, rundstykker, ost & marmelade
- Dag 1: Frokostbuffet
- Dag 1: Eftermiddagskaffe, te m/ kage
- Dag 1: 2-retters middag eller attraktiv kursusbuffet
- Dag 1: Overnatning i enkeltværelse
- Dag 2: Morgenbuffet
- Dag 2: Isvand & frugt i lokalet
1 1/2 kursusdøgn
- Dag 1: Formiddagskaffe, te, rundstykker, smør & marmelade
- Dag 1: Frokostbuffet
- Dag 1: Eftermiddagskaffe, te m/ kage
- Dag 1: 2-retters middag eller attraktiv kursusbuffet
- Dag 1: Overnatning i enkeltværelse
- Dag 2: Morgenbuffet
- Dag 2: Kaffe, te m/ kage
- Dag 2: Frokostbuffet
5 forskellige
Lokaler
Falkesal
Beskrivelse af lokalet
Lokalet er 16,5x9,5 meter med 2 store vinduespartier der kan åbnes.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Sal 2
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Sal 3
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Falkesal
Beskrivelse af lokalet
Lokalet er 16,5x9,5 meter med 2 store vinduespartier der kan åbnes.
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Sal 1
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Sal 2
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Sal 3
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Sal 4
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Bordopstillinger
Faciliteter
Lokation
Falkevej 3, 6920 VidebækSend en forespørgsel

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Hotel Falken behandler din opgave med stor seriøsitet, og derfor skal du have et reelt ønske og behov om at lave en booking.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem dig og stedet du kontakter via Eventbutler. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene stedet, som kan drages til ansvar.
Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores påmindelsesservice, hvor vi få gange om året sender dig relevant påmindelser om relevante årlige anledninger.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
