
De skræddersyr festen efter jeres behov
Uanset om I skal holde en stor firmafest, et romantisk bryllup, en rund fødselsdag, en konfirmation eller en helt anden særlig begivenhed, så klarer de opgaven. De skræddersyr derfor dagen efter jeres behov, så den matcher jeres personlige ønsker og forventninger og ønsker. De ved, hvor vigtig dagen er for jer – at alt bare spiller ned til mindste detalje.
Deres store styrke er det samarbejde, de har med deres kunder – det er jeres fest, som gerne skulle blive både smuk, uforglemmelig og mindeværdig. De bakker op om den gode stemning og sørger for de hyggelige rammer, så gæsterne har fokus på at slappe af og hygge sig. Jeres store dag, er også deres store dag!
God stemning med den rette underholdning eller aktivitet
Hotel Lautrup Park har stor erfaring indenfor underholdning og aktiviteter til dit arrangement og hjælper meget gerne med at fuldende netop jeres fest med det rette set-up.
Ønsker I som virksomhed at skabe forandringer, flytte mindsets eller ryste medarbejderne sammen, så kan en teambuildingevent før middagen være det rigtige redskab. Sport og fysiske aktiviteter giver ilt til hjernen, ryster folk sammen og ofte højt humør. Indendørs kommunikationsmodeller kan give dybere dialog, fornyet respekt og stof til eftertanke.
Natbar i hyggelige & afslappede rammer
Hotel Lautrup Park har en meget velindrettet og hyggelig natbar. Her har deres gæster mulighed for at hygge sig sammen over et slag billard, bordfodbold eller dart – og en drink eller øl fra deres eksklusive bar. Derudover er rummet velindrettet med hyggelige pudesofaer og levende lys, som skaber den rette stemning til de sene nattetimer.
Fest til den lyse morgen
Der er jo ikke noget ved at skulle forlade et godt selskab og bruge tiden på transport. Hvis I vælger at holde jeres fest på Hotel Lautrup Park, tilbyder de overnatning på deres lækre værelser til jeres gæster til fordelagtige priser. Til overnatningen hører også deres store morgenmadsbuffet, hvor det er hyggeligt lige at gense gæsterne dagen derpå.
8 forskellige
Prispakker
Festarrangement
- Velkomstdrink
- 3-retters menu
- Vin ad libitum
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
- Velkomst snacks fra 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Blomsterdekorationer pr. stk. fra 225 kr. inkl. moms
- Yderligere timer betales pr. time + forbrug 2.000 kr. inkl. moms
- Enkeltværelse 500 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Dobbeltværelse 750 kr. pr. kuvert inkl. moms
Eksempel på menu
- Kyllingebryst anrettet med ananas, ristet bacon og karrydressing
- Hjemmerøget laksefilet med let chilidressing
- Helstegt oksefilet serveret med grøntsager og rødvinssauce
- Braiseret kalvetykstegsfilet serveret med grøntsager og kalvesky
Festarrangement
- Velkomstdrink
- 3-retters menu
- Vin ad libitum
- Kaffe med avec
- Bar i øl, vand & vin
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
- Velkomst snacks fra 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Blomsterdekorationer pr. stk. fra 225 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Yderligere timer betales pr. time + forbrug 2.000 kr. inkl. moms
- Enkeltværelse fra 500 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Dobbeltværelse fra 750 kr. pr. kuvert inkl. moms
Eksempel på menu
- Kyllingebryst anrettet med ananas, ristet bacon og karrydressing
- Hjemmerøget laksefilet med let chilidressing
- Helstegt oksefilet serveret med grøntsager og rødvinssauce
- Braiseret kalvetykstegsfilet serveret med grøntsager og kalvesky
Festarrangement med buffet
- Velkomstdrink
- Serveret forret
- Buffet
- Serveret dessert
- Vin ad libitum
- Kaffe med avec
- Bar i øl, vand & vin
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
- Velkomst snacks fra 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Blomsterdekorationer pr. stk. fra 225 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Yderligere timer betales pr. time + forbrug 2.000 kr. inkl. moms
- Enkeltværelse 500 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Dobbeltværelse 750 kr. pr. kuvert inkl. moms
Eksempel på menu
- Kyllingebryst anrettet med ananas, ristet bacon og karydressing
- Oksetyndstegsfilet, kalvesteg, unghanebryst i tomatsauce,fløde- og stegte kartofler, grønsagstærte,2 slags blandet salat, dressing, rødvinssauce og brød
- Serveret dessert (vælg mellem)
- Nøddemazarin med vaniljeis og frugtpuré
Bryllupsfest
- Velkomstdrink á champagne
- 4-retters menu
- Vin ad libitum
- Kaffe med avec
- Bar i spiritus, øl, vand & vin
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
- Velkomst snacks 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Blomsterdekorationer pr. stk. 225 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Yderligere timer betales pr. time + forbru 2.000 kr. inkl. moms
- Enkeltværelse 500 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Dobbeltværelse 750 kr. pr. kuvert inkl. moms
Selskabsbuffet 1
- Lækker selskabsbuffet bestående af kolde og varme retter samt sødt
Eksempel på menu
- 2 slags sild med løg og kapers
- Kold dampet laks med tomatdressing
- Æg og skaldyr med mayonnaise
- 2 slags pålæg
- Lun fiskefilet med remoulade
- Ribbensteg med rødkål
- Frikadeller med surt
- Lun leverpostej med svampe og bacon
- Ostebræt
- Kage
Selskabsbuffet 2
- Lækker selskabsbuffet bestående af kolde og varme retter samt sødt
Eksempel på menu
- Tarteletter med høns i asparges
- Rejer med mayonnaise
- Helstegt tyndstegsfilet
- Kalkunbryst stegt i orange
- Frikadeller med surt
- Råstegte kartofler
- Flødebagte kartofler
- Grøn salat
- Ratatouille
- Ostebræt
- Kage
Brunch
- God brunch bestående af alt, hvad hjertet begærer
Eksempel på menu
- Røget laks, rullepølse, salami, skinke & leverpostej,
- Små pandekager
- Brunchpølser, røræg & bacon
- Yoghurt, marmelade, nutella, honning
- 3 slags oste, frisk frugt,
- Morgenbrød, franskbrød, knækbrød, rugbrød og wienerbrød
- Kaffe, the, juice og mælk
Champagne brunch
- God brunch bestående af alt, hvad hjertet begærer med champagne
- Champagne
Eksempel på menu
- Champagne
- Røget laks, rullepølse, salami, skinke & leverpostej,
- Små pandekager
- Brunchpølser, røræg & bacon
- Yoghurt, marmelade, nutella, honning
- 3 slags oste, frisk frugt,
- Morgenbrød, franskbrød, knækbrød, rugbrød og wienerbrød
- Kaffe, the, juice og mælk
Faciliteter
Lokation
Borupvang 2A, 2750 Ballerup, DanmarkVilkår og betingelser for Hotel Lautrup Park
Værd at vide
Selskaber er beregnet på minimum 20 kuverter i separat lokale.
Ved selskaber under 20 kuverter i separat lokale betales tillæg ( + kr. 1.500,-)
Medbragte varer:
- Vin proppenge (+ kr. 245,- pr. flaske)
- Kage, chokolade og chips (+ kr. 20,-)
Bestilling af selskab
Der er reservationsgebyr (+ kr. 2.000,-) på alle selskaber. Reservationsgebyret bedes betalt ved bestilling og bliver naturligvis fratrukket den endelig faktura.
Alle arrangementer bliver bekræftet skriftligt.
Alle priser er pr. kuvert og inklusive moms, hvis andet ikke er beskrevet.
Der tages forbehold for evt. prisstigninger.
Møder eller større konferencer
Hotel Lautrup Park har de perfekte rammer til møder, konferencer eller større forsamlinger. De kan facilitere arrangementer op til 150 personer og vægter service meget højt. Det vigtigste for dem er, at I som virksomhed kan koncentrere jer om indholdet på dagen – De tager sig af alt det andet, der fuldender arrangementet og giver værdi for jer som arrangører og – vigtigst – for jeres deltagere. Fleksibilitet er nøgleordet. Alle deres mødepakker kan suppleres eller ændres, så de passer til netop jeres individuelle arrangement
Ingenting mangler
Deres møderum er altid fuld equiperet med alt, hvad I skal bruge for at afholde et godt møde. I alle rum er der sørget for:
- AV-udstyr
- Teknikerbistand, hvis teknikken driller
- Notat-redskaber efter behov
- Altid frisk kaffe og vand på kanden
- Smoothies i forskellige smagsvarianter
Kreativ sparringspartner til events og teamwork
Mangler I den kreative event på jeres dag, der netop får rystet folk sammen, smilet frem på læben og sammenholdet optimeret, så står de klar til at hjælpe.Hotel Lautrup Park er omgivet af muligheder for at sammensætte den perfekte event til jer.
1 forskellige
Prispakker
Dagsmøde
- Morgenbuffet ved lokalet(Rundstykker, marmelade, forsk. oste, kaffe, the, juice og udskåret frisk frugt)
- Smoothies (serveres i formiddagspausen)
- Kaffe, the og isvand ved lokalet (Tilgængeligt ved lokalet igennem hele arrangementet)
- Frokostbuffet inkl. én vand eller én øl (Hvis der er under 20 kursister i huset, serveres en frokostplatte i stedet)
- Stor frugtkurv ved lokalet(Stor kurv med blandet frugt)
- Eftermiddagskaffe og kage ved lokalet (Dagens kage)
Faciliteter
Lokation
Borupvang 2A, 2750 Ballerup, DanmarkVilkår og betingelser for Hotel Lautrup Park
Inklusiv i prisen
- Standard AV-udstyr
- LCD-projektor, lærred, flip-over, whiteboard samt blokke og kuglepenne i plenumlokalet.
Yderligere udstyr kan lejes
- Fri WIFI
- Gratis udendørs parkering
Afregning
Den endelige faktura vil blive pålagt et miljøtillæg på 2,5%.
Endvidere pålægges kr. 50,- i fakturagebyr.
Hotel værelser
Skulle der være reserveret værelser i forbindelse med arrangementet, fremsendes navneliste til hotellet senest 8 dage før ankomst.
Annullering
Arrangementet kan annulleres uden gebyr indtil 6 uger før arrangementets start.
Annulleres hele arrangementet herefter, debiteres 65% af det reserverede arrangement.
Annulleres hele arrangementet senere end 2 uger før arrangementets start, debiteres 100% af det reserverede arrangement.
Mindre ændringer i antallet af gæster (max. 10% af det oprindelige antal) kan ske indtil dagen før arrangementets start.
Annulleringer accepteres ikke på dagen for arrangementet.
Send en forespørgsel

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt. Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene leverandøren, som kan drages til ansvar.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
