
Hotel Lautrup Park
De skræddersyr festen efter jeres behov

Uanset om I skal holde en stor firmafest, et romantisk bryllup, en rund fødselsdag, en konfirmation eller en helt anden særlig begivenhed, så klarer de opgaven. De skræddersyr derfor dagen efter jeres behov, så den matcher jeres personlige ønsker og forventninger og ønsker. De ved, hvor vigtig dagen er for jer – at alt bare spiller ned til mindste detalje.
Deres store styrke er det samarbejde, de har med deres kunder – det er jeres fest, som gerne skulle blive både smuk, uforglemmelig og mindeværdig. De bakker op om den gode stemning og sørger for de hyggelige rammer, så gæsterne har fokus på at slappe af og hygge sig. Jeres store dag, er også deres store dag!
God stemning med den rette underholdning eller aktivitet
Hotel Lautrup Park har stor erfaring indenfor underholdning og aktiviteter til dit arrangement og hjælper meget gerne med at fuldende netop jeres fest med det rette set-up.
Ønsker I som virksomhed at skabe forandringer, flytte mindsets eller ryste medarbejderne sammen, så kan en teambuildingevent før middagen være det rigtige redskab. Sport og fysiske aktiviteter giver ilt til hjernen, ryster folk sammen og ofte højt humør. Indendørs kommunikationsmodeller kan give dybere dialog, fornyet respekt og stof til eftertanke.
Natbar i hyggelige & afslappede rammer
Hotel Lautrup Park har en meget velindrettet og hyggelig natbar. Her har deres gæster mulighed for at hygge sig sammen over et slag billard, bordfodbold eller dart – og en drink eller øl fra deres eksklusive bar. Derudover er rummet velindrettet med hyggelige pudesofaer og levende lys, som skaber den rette stemning til de sene nattetimer.
Fest til den lyse morgen
Der er jo ikke noget ved at skulle forlade et godt selskab og bruge tiden på transport. Hvis I vælger at holde jeres fest på Hotel Lautrup Park, tilbyder de overnatning på deres lækre værelser til jeres gæster til fordelagtige priser. Til overnatningen hører også deres store morgenmadsbuffet, hvor det er hyggeligt lige at gense gæsterne dagen derpå.
Overnatningsmuligheder
Faciliteter & praktiske informationer
Priser
Festarrangement (5 timer)
Minimum 20 gæsterPakken indeholder:
- Velkomstdrink
- 3-retters menu
- Vin ad libitum
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
Ovenstående har en varighed af 5 timer.
Tilvalgsmuligheder
- Velkomst snacks fra kr. 35,-
- Blomsterdekorationer pr. stk. fra kr. 225,-
- Yderligere timer betales pr. time + forbrug kr. 2000,-
- Enkeltværelse kr. 450,- pr. værelse
- Dobbeltværelse kr. 700,- pr. værelse
- Jukeboks kr. 3.000,-
Eksempel på menu
Forret (vælg mellem)
- Kyllingebryst anrettet med ananas, ristet bacon og karrydressing
- Hjemmerøget laksefilet med let chilidressing
Hovedret (vælg mellem)
- Helstegt oksefilet serveret med grøntsager og rødvinssauce
- Braiseret kalvetykstegsfilet serveret med grøntsager og kalvesky
Dessert (vælg mellem)
- Nøddemazarin med vaniljeis og frugtpuré
- Hjemmelavet islagkage med frisk frugt og varm chokoladesauce
Festarrangement (7 timer)
Minimum 20 gæsterPakken indeholder:
- Velkomstdrink
- 3-retters menu
- Vin ad libitum
- Kaffe med avec
- Bar i øl, vand & vin
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
Ovenstående har en varighed af 7 timer.
Tilvalgsmuligheder
- Velkomst snacks fra kr. 35,-
- Blomsterdekorationer pr. stk. fra kr. 225,-
- Yderligere timer betales pr. time + forbrug kr. 2000,-
- Enkeltværelse kr. 450,- pr. værelse
- Dobbeltværelse kr. 700,- pr. værelse
- Jukeboks kr. 3.000,-
Eksempel på menu
Forret (vælg mellem)
- Kyllingebryst anrettet med ananas, ristet bacon og karrydressing
- Hjemmerøget laksefilet med let chilidressing
Hovedret (vælg mellem)
- Helstegt oksefilet serveret med grøntsager og rødvinssauce
- Braiseret kalvetykstegsfilet serveret med grøntsager og kalvesky
Dessert (vælg mellem)
- Nøddemazarin med vaniljeis og frugtpuré
- Hjemmelavet islagkage med frisk frugt og varm chokoladesauce
Festarrangement med buffet (7 timer)
Minimum 20 gæsterPakken indeholder:
- Velkomstdrink
- Serveret forret
- Buffet
- Serveret dessert
- Vin ad libitum
- Kaffe med avec
- Bar i øl, vand & vin
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
Ovenstående har en varighed af 7 timer.
Tilvalgsmuligheder
- Velkomst snacks fra kr. 35,-
- Blomsterdekorationer pr. stk. fra kr. 225,-
- Yderligere timer betales pr. time + forbrug kr. 2000,-
- Enkeltværelse kr. 450,- pr. værelse
- Dobbeltværelse kr. 700,- pr. værelse
- Jukeboks kr. 3.000,-
Eksempel på menu
Serveret forret (vælg mellem)
- Kyllingebryst anrettet med ananas, ristet bacon og karydressing
- Hjemmerøget laksefilet med let chilidressing
Hovedret som buffet
- Oksetyndstegsfilet, kalvesteg, unghanebryst i tomatsauce,
fløde- og stegte kartofler, grønsagstærte,
2 slags blandet salat, dressing, rødvinssauce og brød
Serveret dessert (vælg mellem)
- Nøddemazarin med vaniljeis og frugtpuré
- Hjemmelavet islagkage med frisk frugt og varm chokoladesauce
Bryllupsfest (8 timer)
Minimum 20 gæsterPakken indeholder:
- Velkomstdrink á champagne
- 4-retters menu
- Vin ad libitum
- Kaffe med avec
- Bar i spiritus, øl, vand & vin
- Blomster, lys, duge, servietter & betjening
Ovenstående har en varighed af 8 timer.
Tilvalgsmuligheder
- Velkomst snacks fra kr. 35,-
- Blomsterdekorationer pr. stk. fra kr. 225,-
- Yderligere timer betales pr. time + forbrug kr. 2000,-
- Enkeltværelse kr. 450,- pr. værelse
- Dobbeltværelse kr. 700,- pr. værelse
- Jukeboks kr. 3.000,-
Eksempel på menu
Forret
- Rørt laksetatar serveret med salat, limecreme og sprød filokiks
Mellemret
- Sorbet toppet med bobler
Hovedret
- Helstegt oksefilet serveret med fyldte courgetter, citronbagte porto bello svampe, ristede kartofler og rødvinssauce
Dessert
- Frageliteret med hvid chokoladecreme og syltede brombær
Kaffe og te med
- Bryllupskage
- Camus cognac eller Baileys
Selskabsbuffet 1
Minimum 20 gæster- Lækker selskabsbuffet bestående af kolde og varme retter samt sødt
Eksempel på buffet
- 2 slags sild med løg og kapers
- Kold dampet laks med tomatdressing
- Æg og skaldyr med mayonnaise
- 2 slags pålæg
- Lun fiskefilet med remoulade
- Ribbensteg med rødkål
- Frikadeller med surt
- Lun leverpostej med svampe og bacon
- Ostebræt
- Kage
Selskabsbuffet 2
Minimum 20 gæster- Lækker selskabsbuffet bestående af kolde og varme retter samt sødt
Eksempel på buffet
- Tarteletter med høns i asparges
- Rejer med mayonnaise
- Helstegt tyndstegsfilet
- Kalkunbryst stegt i orange
- Frikadeller med surt
- Råstegte kartofler
- Flødebagte kartofler
- Grøn salat
- Ratatouille
- Ostebræt
- Kage
Brunch
Minimum 20 gæster- God brunch bestående af alt, hvad hjertet begærer
Eksempel på brunch
- Røget laks, rullepølse, salami, skinke & leverpostej,
- Små pandekager
- Brunchpølser, røræg & bacon
- Yoghurt, marmelade, nutella, honning
- 3 slags oste, frisk frugt,
- Morgenbrød, franskbrød, knækbrød, rugbrød og wienerbrød
- Kaffe, the, juice og mælk
Champagne brunch
- God brunch bestående af alt, hvad hjertet begærer med champagne
Eksempel på brunch
- Champagne
- Røget laks, rullepølse, salami, skinke & leverpostej,
- Små pandekager
- Brunchpølser, røræg & bacon
- Yoghurt, marmelade, nutella, honning
- 3 slags oste, frisk frugt,
- Morgenbrød, franskbrød, knækbrød, rugbrød og wienerbrød
- Kaffe, the, juice og mælk
Værd at vide
Selskaber er beregnet på minimum 20 kuverter i separat lokale.
Ved selskaber under 20 kuverter i separat lokale betales tillæg ( + kr. 1.500,-)
Medbragte varer:
- Vin proppenge (+ kr. 245,- pr. flaske)
- Kage, chokolade og chips (+ kr. 20,-)
Bestilling af selskab
Der er reservationsgebyr (+ kr. 2.000,-) på alle selskaber. Reservationsgebyret bedes betalt ved bestilling og bliver naturligvis fratrukket den endelig faktura.
Alle arrangementer bliver bekræftet skriftligt.
Alle priser er pr. kuvert og inklusive moms, hvis andet ikke er beskrevet.
Der tages forbehold for evt. prisstigninger.
Møder eller større konferencer

Hotel Lautrup Park har de perfekte rammer til møder, konferencer eller større forsamlinger. De kan facilitere arrangementer op til 150 personer og vægter service meget højt. Det vigtigste for dem er, at I som virksomhed kan koncentrere jer om indholdet på dagen – De tager sig af alt det andet, der fuldender arrangementet og giver værdi for jer som arrangører og – vigtigst – for jeres deltagere. Fleksibilitet er nøgleordet. Alle deres mødepakker kan suppleres eller ændres, så de passer til netop jeres individuelle arrangement
Ingenting mangler
Deres møderum er altid fuld equiperet med alt, hvad I skal bruge for at afholde et godt møde. I alle rum er der sørget for:
- AV-udstyr
- Teknikerbistand, hvis teknikken driller
- Notat-redskaber efter behov
- Altid frisk kaffe og vand på kanden
- Smoothies i forskellige smagsvarianter
Kreativ sparringspartner til events og teamwork
Mangler I den kreative event på jeres dag, der netop får rystet folk sammen, smilet frem på læben og sammenholdet optimeret, så står de klar til at hjælpe.
Hotel Lautrup Park er omgivet af muligheder for at sammensætte den perfekte event til jer.
Overnatningsmuligheder
Faciliteter & praktiske informationer
Priser
Dagsmøde
Forplejning
- Morgenbuffet ved lokalet
(Rundstykker, marmelade, forsk. oste, kaffe, the, juice og udskåret frisk frugt) - Smoothies (serveres i formiddagspausen)
- Kaffe, the og isvand ved lokalet (Tilgængeligt ved lokalet igennem hele arrangementet)
- Frokostbuffet inkl. én vand eller én øl (Hvis der er under 20 kursister i huset, serveres en frokostplatte i stedet)
- Stor frugtkurv ved lokalet
(Stor kurv med blandet frugt) - Eftermiddagskaffe og kage ved lokalet (Dagens kage)
AV-udstyr
- Standard AV-udstyr
(LCD-projektor, overhead-projektor, lærred, whiteboard, flipover og materialekuffert) - Alt AV-udstyr er tilgængeligt (AV-udstyr som ikke er nævnt under standard AV-udstyr kan stilles til rådighed mod gebyr. - Alt kan skaffes)
- Teknisk assistance (Teknisk assistance er tilgængeligt fra kl. 07:00 – 15:00. – Assistance ydes kun på teknisk udstyr stillet til rådighed af hotellet)
- Kopi og faxservice (Assistance med kopiering, faxhåndtering og lign. er tilgængeligt fra kl. 07:00 – 23:00)
Lokale
- Plenumlokale (Plenumlokale tilpasset deltagerantallet)
- Grupperum er tilgængeligt (Grupperum til 8 personer kan lejes for kr. 650,- pr. dag)
Inklusiv i prisen
- Standard AV-udstyr
- LCD-projektor, lærred, flip-over, whiteboard samt blokke og kuglepenne i plenumlokalet.
Yderligere udstyr kan lejes
- Fri WIFI
- Gratis udendørs parkering
Afregning
Den endelige faktura vil blive pålagt et miljøtillæg på 2,5%.
Endvidere pålægges kr. 50,- i fakturagebyr.
Hotel værelser
Skulle der være reserveret værelser i forbindelse med arrangementet, fremsendes navneliste til hotellet senest 8 dage før ankomst.
Annullering
Arrangementet kan annulleres uden gebyr indtil 6 uger før arrangementets start.
Annulleres hele arrangementet herefter, debiteres 65% af det reserverede arrangement.
Annulleres hele arrangementet senere end 2 uger før arrangementets start, debiteres 100% af det reserverede arrangement.
Mindre ændringer i antallet af gæster (max. 10% af det oprindelige antal) kan ske indtil dagen før arrangementets start.
Annulleringer accepteres ikke på dagen for arrangementet.
Lokation - Borupvang 1A, 2., 2750 Ballerup
Send en forespørgsel


Ring til
Hotel Lautrup Park
Hotel Lautrup Park I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Hotel Lautrup Park
Hotel Lautrup Park I tidsrummet 9:00 - 15:00
Hotel Lautrup Park
Send en forespørgsel
Ring til
Hotel Lautrup Park
Hotel Lautrup Park I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Hotel Lautrup Park
Hotel Lautrup Park I tidsrummet 9:00 - 15:00
Hotel Lautrup Park
