Hold livet arrangementer på et topmoderne og professionelt hotel
Hotel Svanen er et topmoderne og professionelt hotel med de optimale rammer til at sikre, at jeres fest bliver en uforglemmelig oplevelse.
Hotel Svanen holder alle former for selskaber, så omend du skal holde bryllup, fødselsdag, konfirmation, firmafest eller noget helt femte, så kan det lade sig gøre på Hotel Svanen.
For Hotel Svanen er den vigtigste faktor at sammensætte en fest, der passer perfekt til jer. Derfor vil de gerne høre jeres behov og ønsker til både selskabsmenuen, lokalet, oppyntning, opdækning mm.
Fest og selskab
Svanen leverer de perfekte rammer, uanset om I er 20 eller 300 gæster, og lokalerne kan kombineres på utallige måder. De kompetente medarbejdere står klar til at tage sig af enhver detalje – alt det praktiske fra blomsterdekorationer til opdækning, så I er fri til at snakke med jeres gæster og nyde dagen. I kan f.eks. booke den hyggelige vinkælder til VIP arrangement, med plads til 20 personer kan det danne rammen om et hyggeligt selskab.
Hotel Svanens råvarer opfylder de højeste kvalitetskrav, og med passion for madlavning sætter deres køkken en ære i at tilberede dem, så smagen bliver raffineret og præsenterer sig flot.
Overnatningsmuligheder
Der er rig mulighed for overnatning efter festen eller selskabet på Hotel Svanen, der har 102 værelser fordelt på 5 værelseskateogrier. Fælles for dem alle er, at de alle vil få dig til at føle hjemne.
6 forskellige
Prispakker
Selskabspakke 1
- Klassisk 3-retters menu eller klassisk buffet
- Duge, servietter, lys og blomster
- Opgradering til sæson menu eller buffet 75 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra ret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Mellemret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Opgradering af udvalgte vine 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks til velkomst 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kransekage 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Småkager 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks på bordet efter middagen 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Frit valg af 3 cocktails 100 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra time 50 kr. pr. kuvert inkl. moms
Selskabspakke 2
- Valgfri velkomstdrink
- Klassisk 3-retters menu eller klassisk buffet
- Kaffe og te med sødt
- Vin, fadøl og vand ad libitum under middagen i 4 timer
- Duge, servietter, lys og blomster
- Opgradering til sæson menu eller buffet 75 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra ret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Mellemret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Opgradering af udvalgte vine 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks til velkomst 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kransekage 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Småkager 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks på bordet efter middagen 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Frit valg af 3 cocktails 100 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra time 50 kr. pr. kuvert inkl. moms
Selskabspakke 3
- Valgfri velkomstdrink
- Klassisk 3-retters menu eller klassisk buffet
- Vin, fadøl og vand ad libitum under middagen i 4 timer
- Kaffe og te med sødt
- Avec til kaffen (cognac og likør)
- Natmad
- Duge, servietter, lys og blomster
- Opgradering til sæson menu eller buffet 75 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra ret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Mellemret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Opgradering af udvalgte vine 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks til velkomst 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kransekage 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Småkager 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks på bordet efter middagen 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Frit valg af 3 cocktails 100 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra time 50 kr. pr. kuvert inkl. moms
Selskabspakke 4
- Valgfri velkomstdrink
- Klassisk 3-retters menu eller klassisk buffet
- Vin, fadøl og vand ad libitum under middagen i 4 timer
- Kaffe og te med sødt
- Avec til kaffen (cognac og likør)
- Vin, fadøl og vand ad libitum efter middagen i 3 timer
- Natmad
- Duge, servietter, lys og blomster
- Opgradering til sæson menu eller buffet 75 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra ret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Mellemret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Opgradering af udvalgte vine 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks til velkomst 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kransekage 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Småkager 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks på bordet efter middagen 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Frit valg af 3 cocktails 100 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra time 50 kr. pr. kuvert inkl. moms
Selskabspakke 5
- Valgfri velkomstdrink
- Klassisk 3-retters menu eller klassisk buffet
- Vin, fadøl og vand ad libitum under middagen i 4 timer
- Kaffe og te med sødt
- Avec til kaffen (cognac og likør)
- Vin, fadøl og vand ad libitum efter middagen i 3 timer
- Spiritus efter middagen bestående af rom, vodka, gin, mokai m.m.
- Natmad
- Duge, servietter, lys og blomster
- Opgradering til sæson menu eller buffet 75 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra ret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Mellemret 85 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Opgradering af udvalgte vine 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks til velkomst 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Kransekagen 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Småkager 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Sprøde snacks på bordet efter middagen 35 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Frit valg af 3 cocktails 100 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Ekstra time 50 kr. pr. kuvert inkl. moms
Fest med overnatning
- Dag 1: Velkomstbobler
- Dag 1: 3-retters gourmet middag
- Dag 1: Kaffe med chokolade og avec
- Dag 1: Overnatning I comfort værelse
- Dag 2: Morgenbuffet
6 forskellige
Lokaler
Sal 1+2+3 + Restaurant
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokaler
Bordopstillinger
Faciliteter
Lokation
Nordmarksvej 8, 7190 Billund, DanmarkModerne møde- og konferencelokaler i elegante rammer
Der er mange tråde, der skal samles, hvis dit møde eller konference skal være en succes. På Hotel Svanen tilbyder de professionelle mødefaciliteter i en afslappet atmosfære. Svanen er klassificeret som et 4-stjernet konferencehotel.
De lover jer veltilberedt mad af friske råvarer, der har inspiration i det danske køkken. Serveret smukt og diskret af deres dygtige tjenere. Dog kan menu- og vinforslag selvfølgelig altid tilpasses jeres ønske.
Teknikken er i orden
I skal ikke tænke på teknikken i forbindelse med jeres konference – de sørger for at alt fungerer. De tilbyder:
- Gratis Wifi
- Whiteboard
- Flipover
- Beamer og visiolizer
- Meget mere.
Overnatning & parkering
De tilbyder hele 102 værelser, så der er gode muligheder for at overnatte på Hotel Svanen i forbindelse med dit møde eller konference.
4 forskellige
Prispakker
Dagsmøde 1
- Frugt og isvand hele dagen
- Kaffe & te hele dagen
- Rundstykker, smør, to slags ost og marmelade
- Frokostplatte inkl. en vand
- Etermiddagskage
Dagsmøde 2
- Frugt og isvand hele dagen
- Grønne snacks m. juice og saft hele dagen
- Kaffe & te hele dagen
- Grove rundstykker, to slags ost og marmelade
- Frokostplatte inkl. en vand
- Smoothie serveres i lokalet (en pr. person)
- Eftermiddagskage og muslibar
Heldagsmøde 1
- Frugt og isvand hele dagen
- Kaffe & te hele dagen
- Rundstykker, smør, to slags ost og marmelade
- Frokostplatte inkl. en vand
- Eftermiddagskage
- 2-retters middag (køkkenchefens valg)
- Aftenkaffe m. chokolade
Heldagsmøde 2
- Frugt og isvand hele dagen
- Sunde snacks m. juice og saft hele dagen
- Kaffe & te hele dagen
- Grove rundstykker, to slags ost og marmelade
- Frokostplatte inkl. en vand
- Eftermiddagskage
- 3-retters gourmetmiddag (køkkenchefens valg)
- Aftenkaffe m. after dinner snack
9 forskellige
Lokaler
Sal 1+2+3 + Restaurant
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokaler
Bordopstillinger
Mødelokale 1
Mødelokale 2
Mødelokale 3
Beskrivelse af lokalet
Indbydende lokale
Mødelokale 1 + 2 + 3
Mødelokale 1+2 eller 2+3
Faciliteter
Lokation
Nordmarksvej 8, 7190 Billund, DanmarkSend en forespørgsel

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Hotel Svanen behandler din opgave med stor seriøsitet, og derfor skal du have et reelt ønske og behov om at lave en booking.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem dig og stedet du kontakter via Eventbutler. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene stedet, som kan drages til ansvar.
Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores påmindelsesservice, hvor vi få gange om året sender dig relevant påmindelser om relevante årlige anledninger.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
