
Restaurant Kastrup Strandpark
Hold festen i idylliske omgivelser ved vandet

Restaurant Kastrup Strandpark ligger i den idylliske Kastrup Havn i første parket til vandet og bådene. Derfor er lokationen også perfekt til dig, der ønsker at afholde en fest, bryllup, konfirmation, fødselsdag, firmafest eller lignende i de smukkeste naturlige omgivelser.
En god bid mad
Maden tager udgangspunkt i de gode råvarer, og det erfarne personale går altid til enhver opgave – stor som lille – med en ærekær ambition om at yde deres absolut bedste. De sikrer på den måde, at der altid bliver serveret høj kvalitet, der både kan ses og smages. De laver alt mad fra bunden og er bevidste om, at god mad indebærer, at flere komponenter går op i en højere enhed. Derfor gør de en stor dyd ud af, at sammensætte menuer, der er bestemt af årstidens råvarer, forarbejdet på bedst mulige måde og sammensat med den største omtanke, så hver enkelt komponent har sin helt egen betydning i hver enkelt ret.
Selskabslokaler
Restaurant Kastrup Strandpark tilbyder 2 selskabslokaler, hvor der kan være op til hele 185 spisende gæster ved 8-personers borde. Alt efter dine ønsker og præferencer, kan de skræddersy lokalerne til jeres ønsker, uanset om I kommer 10 eller 185 gæster.
Transport
Restaurant Kastrup Strandpark er beliggende kun 5-minutters gå-gang fra Kastrup Metro og de tilbyder altid gratis parkering.
Faciliteter & praktiske informationer
Lokaler der kan bookes
Selskabslokale på 1. sal
Maks. 185 gæsterSelskabslokalet har 3 store panoramavinduer med direkte udkig til Øresund. Lokalet er udstyret med 2 lydisolerede skillevægge, og kan derfor opdeles i 3 lokaler med plads til 65 personer i hver. Selskabslokalet har egne toiletter, egen selskabsindgang og en elevator fra restauranten til de gangbesværede. Derudover er der også en stor terrasse tilknyttet selskabslokalet.
Restauranten
Maks. 70 gæsterPriser
4 timers bruncharrangement
Pakken indeholder:
- Brunch inkl. kaffe, te og juice
Tilvalgsmuligheder
- Velkomstdrink kr. 55,- pr. personer
- Fri cava (champagne brunch) kr. 95,- pr. person
- Fri øl, vin og vand kr. 165,- pr. person
- Tilkøb af ekstra time (hvis muligt) kr. 1500,- pr. time ekskl. drikkevarer.
4-timers frokostarrangement
Pakken indeholder:
- Velkomstdrink
- Traditionel dansk frokostbyffet
- Fri øl, vin og vand
- Kaffe og te
Tilvalgsmuligheder
- Snacks til velkomst kr. 35,- pr. person
- Sødt til kaffen kr. 45,- pr. person
Gourmet arrangement
Minimum 30 gæsterPakken indeholder:
- Champagne og jordbær med chokolade
- 5-retters gourmetmenu
- Vinmenu i form af hvid-, rød og dessertvin.
- Fri øl og vand
- Kaffe, te og avec
- Hjemmelavede petit four
- Simpel spiritusbar (efter middagen)
- Natmad
Tilvalgsmuligheder
- Cocktailbar (5 slags) kr. 85,- pr. person
Selskabsarrangement (5 timer)
Minimum 30 gæsterPakken indeholder:
- Velkomstdrink
- 3-retters menu/selskabsbuffet
- Fri øl, hvid-, og rødvin samt vand
- Kaffe, te og avec
Tilvalgsmuligheder
- Snacks til velkomst: kr. 35,- pr. person
- Sødt til kaffen: kr. 45,- pr. person
- Dessertvin: kr. 55,- pr. person
- Mellemret og/ell. Pre-dessert: kr. 65,- pr. ret
Selskabsarrangement (7 timer)
Minimum 30 gæsterPakken indeholder:
- Velkomstdrink
- 3-retters menu/selskabsbuffet
- Fri øl, hvid-, og rødvin samt vand
- Kaffe, te og avec
- Simpel spiritusbar (efter middagen)
- Natmad
Tilvalgsmuligheder
- Snacks til velkomst: kr. 35,- pr. person
- Sødt til kaffen: kr. 45,- pr. person
- Dessertvin: kr. 55,- pr. person
- Mellemret og/ell. Pre-dessert: kr. 65,- pr. ret
- Cocktailbair (5 slags) kr. 85,- pr. person.
Selskabsarrangement (8 timer)
Minimum 30 gæsterPakken indeholder:
- Velkomstdrink
- 3-retters menu/selskabsbuffet
- Fri øl, hvid-, og rødvin samt vand
- Kaffe, te og avec
- Sødt til kaffen
- Simpel spiritusbar (efter middagen)
- Natmad
Tilvalgsmuligheder
- Mellemret og/ell. Pre-dessert: kr. 65,- pr. ret
- Dessertvin: kr. 55,- pr. person
- Cocktailbar (5 slags): kr. 85,- pr. person
Priser:
Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK. Alle evt. tillæg eller ekstragebyrer aftales på forhånd. Børnepriser: Ved køb af selskabspakker afregnes børn under 12 år ½ pris. Børn fra 0-3 år afregnes efter forbrug. Lokaleleje for selskabslokaler: Selskaber under 30 fuldt betalende gæster tillægges 2500,- i lokaleleje. Booking af alle 3 selskabslokaler kræver en samlet pris for arrangementet på minimum 60.000,-.
Inkl. i prisen:
Fuld opdækning i form af: Hvide duge, husets simple blomster, stearinlys, service og servietter (ved selskaber med en kuvertpris over 500,- pr. person, anvendes stofservietter). Oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut. I selskabspakkerne gælder fri øl/vin/vand under hele arrangementet, med sidste udskænkning 30 min. før arrangementet er sat til at slutte.
Oppyntning og adgang til lokalet:
Pynt, bordkort, bordmenu etc. er ikke inkluderet i prisen. Værterne har tidligst adgang til lokalet 45 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt Vi står gerne for at placere bordkort og småpynt efter aftale, så længe det leveres senest 3 dage før og i en overskuelig stand. Ved ekstraordinær oppytning tillægges et servicegebyr på minimum 350,-.
Tilkøb:
Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst. Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst. Tilkøb af ekstra timer på aftenen skal senest aftales 1 time før arrangementets oprindelige afslutning og skal være i overensstemmelse med de pågældende tjenere på aftenen. Forplejning til underholdning (musikere, DJs, fotografer, etc.) 150,- pr. person. Gæster efter middagen afregnes 35% af den aftalte pris.
Antal/afbud:
Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato. Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 2 uger før) afregnes med 25% af den aftalte pris. Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 50 % af det aftalte beløb. Afbud på dagen afregnes 75% af den aftalte pris.
Betaling:
Medmindre andet er aftalt, afkræves der ikke depositum. Betaling skal senest ske på aftenen medmindre andet er aftalt. Rabatordninger via Forbrugsforeningen, SAS klub etc. gælder IKKE ved selskaber.
Fleksible møde- og konferencelokaler i rolige omgivelser med havudsigt

Restaurant Kastrup Strandpark ligger lokaliseret i den rolige og smukke Kastrup Havn i første parket til vandet og bådene. De råder de over store konferencelokaler med panorama udsigt ud over Øresund, Den Blå Planet og Øresundsbroen, hvor de kan tilbyde de bedste rammer til jeres næste møde-, konference-, eller kursusdag.
Mødelokaler
Restaurant Kastrup Strandpark tilbyder 2 lokaler, hvor der kan være op til hele 225 mødedeltagere i det sidste. Det største lokale med plads til 225 mennesker i biografopstilling kan deles op i 1, 2 eller 3 separate lokaler, adskilt af lydisolerede skillevægge med plads til op mod 70 gæster i hvert lokale. Yderligere kan de tilbyde restauranten, hvor der er plads op til 70 gæster. Hvis vejret er godt er godt kan den store udendørs terrasse tages i brug, der kan bruges til at få en pause fra mødet og nyde en lækker forfriskende drik eller en varm kop kaffe.
Konferencelokalerne er derfor ekstremt velegnet til både små som store dagsmøder, seminarer, workshops eller konferencer, hvor man kan adskille bespisning og arbejde i hvert sit lokale. Alle lokalerne har tilhørende trådløs audio, samt hurtigt trådløst netværk, ligesom der kan tilbydes AV-udstyr i form af projektor, lærred, whiteboard og flip over.
Forplejning
Personalet har en ærekær ambition om at yde den bedste forplejning, der er lavet fra bunden, af de bedste råvarer fra den respektive sæson. På den måde sammensætter de den bedste mulige mad, så hver enkelt komponent har sin helt egen betydning i hver enkelt ret.
Transport & parkering
Restaurant Kastrup Strandpark er beliggende kun 5-minutters gå-gang fra Kastrup Metro, og de tilbyder altid gratis parkering.
Faciliteter & praktiske informationer
Lokaler der kan bookes
Mødelokale
Maks. 225 gæsterLokalet har plads til op mod 225 spisende gæster og kan deles op i 1, 2 eller 3 seperate lokaler, adskilt af lydisolerede skillevægge med plads til op mod 70 spisende gæster i hvert lokale.
Priser
Dagsmøde
Minimum 10 gæsterPakken indeholder:
- Kaffe / te – Frugt – Isvand
- Morgenmad inkl. Juice
- Frokost
- Eftermiddagskage
Ovenstående har en varighed af op til 8 timer.
Ved booking under 10 personer tilføres lokaleleje fra kr. 2.500,-
Halvdagsmøde
Minimum 10 gæsterPakken indeholder:
- Kaffe/te -Frugt – Isvand
- Morgenmad eller frokost
- Formiddag / Eftermiddagskage
Ovenstående har en varighed af op til 4 timer.
Ved booking under 10 personer tilføres lokaleleje fra kr. 2000,-
Lokation - Kastrup Strandpark 1, 2770 Kastrup
Send en forespørgsel


Ring til
Restaurant Kastrup Strandpark
Restaurant Kastrup Strandpark I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Restaurant Kastrup Strandpark
Restaurant Kastrup Strandpark I tidsrummet 9:00 - 15:00
Restaurant Kastrup Strandpark
Send en forespørgsel
Ring til
Restaurant Kastrup Strandpark
Restaurant Kastrup Strandpark I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Restaurant Kastrup Strandpark
Restaurant Kastrup Strandpark I tidsrummet 9:00 - 15:00
Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt. Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene leverandøren, som kan drages til ansvar.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
