Restaurant Arken
Hold festen i skønne festlokaler med smuk havudsigt
Finn Madsen
Restaurant Manager
Du finder Restaurant Arken i skønne og rolige omgivelser med smuk havudsigt. Restaurant Arken har i mange år lagt ramme til de skønneste fester i alle former – så du kan roligt overlade opgaven til dem. Her er der rig mulighed for mindre såvel som større fester i skønne og behagelige rammer. Deres professionelle personale står klar med en hjælpende hånd til festen, så du blot skal slappe af og nyde det dejlige selskab.
Skønne festlokaler med smuk havudsigt
Hos Restaurant Arken tilbyder de 4 skønne og lyse festlokaler, som kan danne de skønneste rammer for enhver fest. Alle festlokalerne byder på unikke rammer, som giver en fantastisk og charmerende atmosfære i lokalet.
Skøn mad til festen
De dygtige kokke hos Restaurant Arken sammensætter glædeligt den skønneste menu til festen. Her bliver der ikke gået på kompromis med råvarerene, og her arbejdes udelukkende med sæsonens bedste udbud. Restauranten har sin egen økologiske urtehave på 300 m2, som forsyner dem med friske krydderurter, spiselige blomster og meget mere, så du er garanteret en smagsoplevelse udover det sædvanlige.
Parkeringsmuligheder
Når du holder festen hos Restaurant Arken tilbyder der 3 timers gratis parkering på området ved Arken. Du kan dog også parkere på de to store parkeringspladser i starten af Bådehavnen, som tilbyder langtidsparkering.
4 forskellige
Prispakker
3-retters menu
450 kr. pr. kuvert
Festpakke
850 kr. pr. kuvert
Brunch
300 kr. pr. kuvert
Buffet 1
425 kr. pr. kuvert
4 forskellige
Lokaler
Faciliteter
- Egen drikke tilladt
- Egen mad tilladt
- Inklusiv mad & drikke
- Kan imødekomme allergier
- Veganske menuer
- Vegetariske menuer
- Vin kan medbringes ved proppenge
Lokation
Bådehavnen 21, 4600 Køge, Danmark
Vilkår og betingelser for Restaurant Arken
Der er et minimum på 20 voksne på vores selskabskort.
Alle selskaber på Arken er inkl:
Duge, servietter, lys, blomster, isvand og betjening.
Vi er fleksible i forhold til allergier, vegetarer, veganere, diabetes mv.
Dette skal blot oplyses ved samtalen, dog senest 48 timer før afholdelse af selskabet.
Er dette ikke oplyst, vil der blive opkrævet 150,- ekstra pr. person, vi laver anden menu til på selve dagen.
Endeligt og bindende deltagerantal er senest 48 timer før arrangementets afholdelse. Skulle man blive færre end 20 voksne, afregner man for 20 voksne. Bordkort og pynt bedes afleveret senest dagen før afholdelsen af arrangementet.
Man er velkommen til at medbringe snacks, chokolade eller lign. til kaffen.
Kager som f.eks. bryllups- og barnedåbskage er man også velkommen til selv at medbringe.
Afhængigt af selskabets størrelse og arrangement, kan en mer-betaling forekomme.