
Højt serviceniveau og mange års erfaring

S Marketing og Event er et full service eventbureau med en grundlæggende filosofi om, at events ikke behøver at være komplicerede for at være velfungerende. Hvis du vælger S Marketing og Event, slipper du for at bruge en masse kostbar tid på noget, som de egentlig er ret dygtige og kompetente til. De er med hele vejen, uanset om arrangementet inkluderer 10 eller 10000 personer.
Deres team har et utrolig højt serviceniveau med en erfaring, som strækker sig over alt fra firmafester og teambuilding til større kongresser og messer. S marketing vil følge dig igennem tykt og tyndt, indtil dit arrangement er løbet af stablen. Med mere end 20 års erfaring, er de en driftssikker og stabil samarbejdspartner. Gennem årene har de opbygget et stort netværk af leverandører og kontakter i underholdningsindustrien. Det giver dem mulighed for at ”handle godt” ind til events og på den måde sikre større rådighedsbeløb til jeres arrangement!
S Marketing og Event har base i Aarhus, men opererer i hele landet.
Savværket & andre venues
S Marketing & Event ejer det store og flotte venue “Savværket”, der har plads til 1.600 siddende gæster eller 2.000 stående gæster, og derudover har de også plads til op til 120 stande af 3×3 meter. Savværket har tidligere dannet ramme om et af byens største savværker, og netop derfor har de valgt at holde fast i det rå udtryk med bare vægge og højt til loftet – også i overført betydning. S Marketing & Event har tidligere benyttet savværket til at afholde mange forskellige events såsom firmafester, konferencer, messer, julefrokoster og andre begivenhedsrige events.
S Marketing & Events er altid på jagt efter at finde de perfekte rammer til dit event, for de ved, at unikke events kræver unikke rammer. Derfor assistere de jer gerne I at finde de perfekte rammer. Dette kan være rammer og venues som en gammel kornsilo, et havneområde, en lade, et museum, et hotel og meget andet.
S Marketing & Event har god erfaring med
Priser
Festpakke
Pakken indeholder:
- Velkomstdrink,
- 3 retters menu,
- Drikkevarer ad libitium,
- Kaffe/te/kage
- Natmad
Heldagskonference
Udfyld her indholdet af en færdig pakke eller eksempel på event..
Kundeudtalelser
Bakken Bears
S Marketing & Events har de sidste 7 år haft det overordnede ansvar for:
- Sponsorsalg og -aktiviteter
Tinderbox
S Marketing & Event er medspiller ved opbygningen af Danmarks store festival Tinderbox.
S Marketing & Event har til ansvar for:
- Udvikling samt afvikling af VIP område
- Sælge biletter
Classic Race Aarhus
Siden Classic Race Aarhus I 2010 for første gang tændte for motoren på Strandvejen i Århus, har S Marketing Og Event været en del af arrangementet.
S Marketing & Event var ansvarlige for:
- Medansvarlig for ud udvikling og afvikling af arrangementet
- Ansvarlig for at skaffe sponsorer og samarbejdspartnere og ikke mindst udvikle de kommercielle og markedsføringsmæssige opgaver
Northside Festival
S Marketing & Event har siden 2015 været medspiller ved afvikling af Northside festivalen. De har til ansvar at:
- Afvikle VIP området
- At assistere med salget af VIP billetterne samt udviklingen af området
Ark Ing Cup
Èn gang om året mødes alle arkitekter og ingeniører i Århus til netværk, konkurrencer og fest. S Markering Og Event har siden 2015 været ansvarlig for:
- Afvikling af arrangementet
- Salget af sponsorater samt koordinering med alle parter
Lokation - Ravnsøvej 7, 8240 Risskov
Send en forespørgsel


Ring til
S Marketing & Event
S Marketing & Event I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
S Marketing & Event
S Marketing & Event I tidsrummet 9:00 - 15:00
S Marketing & Event
Send en forespørgsel
Ring til
S Marketing & Event
S Marketing & Event I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
S Marketing & Event
S Marketing & Event I tidsrummet 9:00 - 15:00
Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt. Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene leverandøren, som kan drages til ansvar.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
