-------
Dato
gæster

Scandic Odense

Fleksible møde- og konference lokaler i moderne rammer - Svanemærket

1-220 gæsterSiddende
Tom Filstrup

Tom Filstrup

General Manager

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Leder du efter et sted at holde møde, kursus eller konference centralt i Danmark? Så er Scandic Odense det oplagte valg. De har en fleksibel konferenceafdeling, ligger tæt på motorvejen og kun 8 km fra centrum af Odense. Hotellet er Svanemærket - et af verdens strengeste miljøcertificeringer!

Mødelokaler & faciliteter

Med Scandic Odenses store ekspertise indenfor planlægning og afvikling af møder, kurser og konferencer, er det et ideelt sted for jer at holde jeres næste arrangement. I hotellets store og fleksible konferenceafdeling har de plads op til 220 deltagere. Alle stedets 11 lokaler har naturligt dagslys og indeholder alt i AV-udstyr, som står fri til jeres rådighed. Området omkring hotellet rummer mange muligheder for teambuilding øvelser, hvis det kunne have jeres interesse. Alternativt kan I benytte området i jeres pause, hvis I trænger til at trække lidt frisk luft.

Forplejning

Hotellets dygtige kokke står klar til at lave en god forplejning til jer, hvor I naturligvis er velkommen til at komme med jeres præferencer dertil. Desuden kan de lave en god middag til jer efter mødet, som I kan nyde i deres hyggelige restaurant. I forlængelse af restauranten ligger baren, hvor der altid er god stemning, og hvor I kan nyde kolde drikke, hvis I trænger til det efter en lang dag med møder, kursus eller konference.

Aktiviteter & teambuilding

Hos Scandic i Odense tilbyder de spændende mødeaktiviteter, som du frit kan afbenytte i forbindelse med dit møde på hotellet. De udvalgte mødeaktiviteter afhænger af, hvilket Scandic hotel du besøger.

Overnatning & parkering

Ønsker I og jeres gæster at overnatte i forbindelse med festen, så kan I booke værelser på hotellet. Hvis I ankommer til Scandic Odense i bil, tilbyder hotellet fri udendørs parkering til deres gæster.

Bæredygtige tiltag

Vi stræber hele tiden efter at gøre vores hoteloplevelse endnu mere bæredygtig, og vi arbejder kontinuerligt på at finde måder hvorpå vi kan passe endnu bedre på miljøet, og den verden vores hoteller findes i.

Vi har ambitiøse mål for fremtiden:

  • Inden 2023 er det vores mål, at have alle Scandic hoteller på tværs af kæden i seks lande skal certificeres som svanemærket.
  • Inden 2025 skal alt interiør i nye værelser være cirkulært, og helst af genbrugte og svanemærkede materialer.
  • Inden 2025 vil vi ligeledes forøge andelen af plantebaseret mad til 60 % og reducere vores madspild med 25 % sammenlignet med 2019, og så vil vi reducere vores vandforbrug og usorterede affald.
  • Inden 2030 vil vi reducere vores CO2 udledning pr. kvadratmeter med 50 % (sammenlignet med 2019)

4 forskellige

Prispakker

  • Halvdagsmøde

    fra 619 kr. pr. kuvert

  • Dagsmøde

    729 kr. pr. kuvert

  • Heldagsmøde

    fra 1.079 kr. pr. kuvert

  • Konfernecedøgn

    fra 1.839 kr. pr. kuvert

15 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Enkeltværelser5
  2. Dobbeltværelser97

Relevante steder i nærheden

Aktiviteter og seværdigheder
Odense ZOO
3 km
HC Andersens Hus
8 km
Transportmuligheder og parkering
Gratis p-plads: Ved hotellet
10 m
Togstation:
3.8 km

Lokation

Hvidkærvej 25, Højme, 5250 Odense SV, Danmark

Vilkår og betingelser for Scandic Odense

1. Indledende bemærkninger 

a) Nærværende generelle betingelser gælder for Scandic Hotel A/S, herefter SH 

b) Afbestilling og reduktion skal altid meddeles hotellet skriftligt og genbekræftes af hotellet for at opnå gyldighed. 

 

2. Bestilling: 

Bestillingen kan ske mundtligt eller skriftligt. Hotellet skal bekræfte skriftligt.

 Bekræftelsen skal indeholde specifikationer om pris, antal personer og øvrige dele i arrangementet, samt ønsker i forhold til bestillingen. 

Senest 14 dage før arrangementets start skal der fremsendes den endelige fordeling og navneliste på det bestilte antal værelser, samt program/tidsplan med angivelse af måltider og øvrig servering m.m. Fremsendes navnelisten ikke rettidigt, sætter vi skriftligt påkrav. Såfremt navnelisten ikke modtages senest 2 dage herefter betragtes det som afbestilling af arrangementet og der opkræves godtgørelse i henhold til pkt. 4. 

3. Reduktion/Afbestilling 

Et arrangement kan afbestilles senest 30 dage før ankomstdato. Afbestilling er når der foretages helt eller delvist annullering, reduktion, afkortning eller lignende ændringer i arrangementet. 

Endeligt bestilt arrangement er de hotelydelser, der resterer 30 dage før ankomstdato. 

Det endelige arrangement kan maksimum reduceres med 50% vederlagsfrit indenfor 30 dage før ankomst. Følgende betingelser gælder for reduktion af arrangementet. 

 Reduktion på op til 50% af det endelige arrangement skal meddeles hotellet skriftligt senest 20 dage før ankomstdato. 

 Reduktion på op til 35% af det endelige arrangement skal meddeles hotellet skriftligt senest 10 dage før ankomstdato. 

 Reduktion på op til 10% af det endelige arrangement skal meddeles hotellet skriftligt senest 5 dage før ankomstdato. 

 Reduktion på mindre end 5% af det endelige arrangement skal meddeles hotellet skriftligt senest 3 dage før ankomstdato. 

Ved no-show, forsinket ankomst og for tidlig afrejse har hotellet krav på en erstatning svarende til fuld pris på det endelige bestilte arrangement. 

4. Betaling af godtgørelse 

Ved reduktion og/eller afbestilling af et arrangement senere end ovennævnte tidspunkter, jf. pkt. 3 har

 SH krav på en godtgørelse svarende til den fulde pris for det for sent afbestilte arrangement inkl. moms. Ligeledes kan SH altid kræve fuld dækning for ydelser, der ikke kan afbestilles, d.v.s. ydelser, som SH på vegne af kunden har bestilt eksternt. 

5. Ophævelse af arrangement 

SH forbeholder sig retten til at ophæve arrangementer, såfremt dele af eller hele arrangementet bliver videre-solgt til 3. part uden accept fra SH, eller arrangementet bliver videre-solgt til højere pris end ordrebekræftelsen, medmindre det indgår i en pakke. 

Dette berettiger ikke til nogen form for erstatning. 0507 

6. Betaling/Depositum 

Ved aftale om depositum skal beløb svarende til 100 % af det bestilte arrangement betales senest 30 dage før ankomstdato. Depositum fratrækkes den endelige afregning, og vil indgå i beregningen i henhold til afbestillingsbetingelserne punkt. 3. 

Såfremt depositum ikke betales rettidigt betragtes det som afbestilling af arrangementet. 

Ved fakturering er betaling forfalden 10 dage fra faktura dato. Der opkræves faktureringsgebyr. Ved forsinket betaling pålægges 1,5% rente pr. påbegyndt måned, samt administrationsgebyr. 

7. Forbehold for prisændringer 

SH forbeholder sig retten til at regulere priserne såfremt, der sker ændringer i moms eller afgifter og force majeure, som er uden for SH indflydelse. SH skal omgående informere om pristillæg. Priserne bliver reguleret pr. 1. januar hvert år.

 Medmindre andet fremgår af bekræftelsen vil, det være årets priser, der er opgivet i bekræftelsen. Der må forventes en prisstigning på 3-5% pr. år 

8. Fordeling af værelseskategorier 

Endelig fordeling på værelseskategorier vil ske ca. 6 måneder før ankomstdato. 

9. Generelle forbehold/Force Majeure 

Såfremt SH’s forpligtelser skulle påvirkes af strejke, lockout, blokade, krig, begrænsninger i leverancer eller andre omstændigheder, som hotellet ikke er herre over, samt hvis underskriver ikke overholder sine forpligtelser i henhold til denne aftale, er SH berettiget til at hæve aftalen uden af den grund at være forpligtet til nogen form for erstatning. 

10. Ansvar for ejendom 

Hotellet har intet ansvar for ejendom, der opbevares på værelser. Hotellet har alene ansvar for sædvanlige ejendele, som er låst inde i hotellets bokse. Har ejendelen særlig værdi, skal hotellet informeres omkring dette. Hotellet forpligter sig kun til at dække det fulde tab i det omfang, at hotellet skriftligt har påtaget sig ansvaret for værdifulde ejendele. 

10. Gældende regler og normer for hotelbranchen

 I tillæg til ovenstående betingelser og eventuelle skriftlige aftaler imellem parterne finder gældende regler og normer for hotelbranchen anvendelse. 

12. Tvister 

Tvister angående fortolkning eller brug af denne aftale skal afgøres ved en dansk domstol, med Københavns Byret som første instans.

Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark