Teltudlejning & eventarrangør

Når du vælger os bliver lokalet og selve festen i bogstavligste forstand, flyttet til den lokation du ønsker. Vi er nemlig din specialist indenfor både udlejning af festmaterialer samt eventplanlægning, uagtet af hvad I skal holde. Tidligere kunder har f.eks. brugt os i forbindelse med companydays, firmafester, events, julefrokoster, oktoberfest, bryllup, fødselsdag, konfirmation og meget mere. Du får derfor en erfaringsfyldt sparringspartner, der både lejer ud til erhverv, foreninger og private, og vil gøre alt for at I får en god fest. 

Vi har service til 5000 kuverter, og borde og stole til samme antal mennesker. Vi kan ligeledes sørge for mad, drikke, servering og festband, så I er garanteret en fantastisk fest, som I bare skal nyde.

Hvis I ønsker hjælp til alle aspekter af festen, kan vi hjælpe med oppyntning/udsmykning af telt/lokale, opsætning af borde og borddækning og endda sørge for at maden bliver serveret af vores samarbejdspartner. Faktisk kan vi stå for det hele, mens du bare skal nyde festens rammer.

8 forskellige

Individuelle eventydelser

  • Udlejning af telt 1

    fra 8.000 kr. pr. dag

  • Udlejning af telt 2

    fra 5.500 kr. pr. dag

  • Udlejning af panorama telt 1

    fra 5.300 kr. pr. dag

  • Udlejning af panorama telt 2

    fra 6.400 kr. pr. dag

  • Komplet service

    9.995 kr. pr. dag

  • Lydanlæg

    fra 600 kr. pr. dag

Kundeudtalelser

Geografiske områder

Storkøbenhavn
Sjælland og øerne
Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch Johansen Customer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark