Lad Whatever Event skabe dit event med stil - vi dækker hele Danmark
Din eventpartner
Whatever Event er et professionelt eventbureau, der hjælper med events i hele landet. Eventbranchen er ligesom andre brancher altid i rivende udvikling, så selvom I måske selv har interne ressourcer der kan stå for meget af eventplanlægningen, er det altid en god idé med en ekstern eventpartner, som altid er opdaterede på de seneste trends og muligheder i branchen, og som har et stærkt netværk indenfor alt fra lokation til catering. Whatever Event ser sig selv som en eventpartner, som møder jer der hvor I er, med udgangspunkt i de drømme og ideer I har - og de sørger for at hjælpe jer trygt i mål med jeres event.
360 graders events
Hvis I har brug for en eventpartner, som tager fuld projektledelse over jeres event, så tilbyder Whatever Event 360 graders eventløsninger. Med udgangspunkt i jeres drømme og ønsker skræddersyer de jeres event, og I får en personlig projektleder, så I selv har muglihed for at nyde jeres fest eller event - I bund og grund, I kan blive gæst til jeres egen fest. Lader I Whatever Event stå for hele jeres event, får I:
Dedikeret projektleder
Én kontaktperson
Sparring
Mange års erfaring indenfor events, der er med til at sikre det bedste resultat
Koordinering med leverandører
Eventpersonale
Måske I hellere selv vil stå for den store planlægning, men stadig har brug for ekstra personale, så jeres eget personale selv kan få lov til at deltage som gæster. Ydermere kan Whatever Event hjælpe med det eventpersonale I mangler til jeres næste arrangement, uagtet om det er brandactivation, bartendere, tjenere og garderobe til værter/værtinder, runner og meget andet.
Eventlogistik
Whatever Event kan hjælpe med opbygning og nedtagning af jeres arrangement, og ligeledes assistere med transport af jeres dekorationer (store som små), telte, borde eller stole som skal fragtes til jeres eventlokation. Derudover har Whatever Event et stærkt samarbejde med kranfirmaer, så lige meget om tingene skal op eller ned, frem og tilbage, samles eller skilles ad, er der hjælp at hente.
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og
behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere
steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt.
Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der
har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut
bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi
få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør.
Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene
leverandøren, som kan drages til ansvar.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00 Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
Jeg hjælper dig gerne med
at finde det helt rigtige sted