Fest- og selskabslokaler København

Find fest- og selskabslokaler i København

På EventButler kan vi hurtigt og nemt give dig overblikket over de bedste fest- og selskabslokaler i København og omegn, så du finder det helt rigtige lokale til dit arrangement. Udforsk selv mulighederne nedenfor eller anmod om 3 gratis og uforpligtende tilbud, som matcher dine ønsker.

Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
Modtag tilbud indenfor 48 timer
Ikke et fordyrende mellemled

Gratis matchmaking service

Lad os finde 3 gratis og uforpligtende tilbud, som matcher dine ønsker og behov.

Udvalgte fest- og selskabslokaler i København

Modtag 3 tilbud


Beskriv ønskerne til selskabslokalet

Beskriv kort dine ønsker til lokalet i København. Det kan eksempelvis være antal gæster, særlige faciliteter, forplejning eller lignende.

Vi finder kun de bedste selskabslokaler i København

Udfra dine ønsker matcher vi dig med de bedste steder i København og omegn, så du finder det perfekte selskabslokale til din fest.

De kontakter dig med bedste deres bud

Du kontaktes herefter af de 3 udvalgte steder med deres bedste bud på et festlokale i København. Så er det op til dig, hvilket bud du vælger.

Start din søgning


EventButler på 50 sekunder

Find de rette fest- og selskabslokaler i København

Hvor skal festen holdes i København?

Har du gjort dig nogle særlige overvejelser med hensyn til lokationen i København? Såfremt du foretrækker at holde festen i et festlokale, som er let tilgængeligt for alle, kan du med fordel vælge et sted nær centrum af København. Ønsker du derimod et sted, hvor dig og dine gæster kan feste til langt ud på natten uden at forstyrre andre, kan du vælge et sted lidt uden for byen. Såfremt du skal holde en større fest, kan du vælge et større selskabslokale eller afholde arrangementet på et større hotel, hvor du er garanteret nok plads. Skal du derimod holde en mindre fest, kan du vælge et lokale på en restaurant, en lille hyggelig café eller cocktailbar, og sørge for afdæmpet belysning og levende lys for at skabe en hyggelig og intim atmosfære.

Har du brug for særlige faciliteter til festen?

Har du brug for nogle særlige faciliteter til festen? Det kan være du har planlagt en stoledans for børnene og derfor har brug for et større område til aktiviteten eller et ekstra antal af stole. Såfremt du har planlagt diverse konkurrencer eller underholdning, kan du have brug for mikrofoner, højtalere, skærme eller en scene. Det kan også være, at du brug for et barområde i lokalet eller ønsker et adskilt rum, hvor du kan anrette maden til dig og dine gæster uforstyrret.

Idéer til underholdning

Uanset om du skal planlægge en fest for voksne eller for børn, kan du vælge nogle underholdningsaktiviteter, der kan gøre festen til noget helt særligt. Såfremt festen er for voksne, kan du med fordel arrangere nogle sjove aktiviteter som karaoke, charades, live musik eller leje en stand-up komiker. For at gøre festen helt unik, kan du også leje en bar inklusiv bartender, et fadølsanlæg, diskolys eller arrangere en temafest med udklædning, så dig og dine gæster får en sjov og uforglemmelig aften. Er festen derimod for det yngre publikum, kan du med fordel arrangere aktiviteter som ballondans, stoledans, stopdans eller endda leje en tryllekunstner, så børnene får en helt fantastisk fest, der ikke går i glemmebogen.

Skal der være forplejning?

Vælger du at holde festen i et lokale på eksempelvis en restaurant eller café, kan de stedet levere jeres menu samt drikkevarer. Vælger du derimod at holde festen i et lejet selskabslokale, kan du tage stilling til, hvorvidt du selv vil stå for maden eller sammensætte en menu i samarbejde med en nærliggende restaurant eller cateringfirma i København. Dertil kan du gøre dig nogle overvejelser angående menuens indhold. Hvorvidt du foretrækker flere lette anretninger som eksempelvis tapas eller en større buffet eller portionsanretninger. Såfremt du har en gæst med særlige behov som allergener, veganere, vegetarere eller lignende, bør du gøre kokken særligt opmærksom på dette.

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement

Kenneth Wernst Christensen, Medejer