Når dit event skal være ganske særligt skal det afholdes hos Den Gamle Kro
I det gamle kvarter af Odense C finder du et univers af passion, smag & historie. De historiske rammer danner grundlag for en trio af kulinariske oplevelser samt gode oplevelser og minder i de hyggelige lokaler.
Du kan holde dit selskab i deres nyrenoverede restaurant eller i et af deres 5 selskabslokaler. Hos dem er smag, service & detaljen i fokus. De har et stort fokus på bæredygtighed, kvalitet og lokale råvarer.
Du kan holde et selskab udover det ordinære hos dem. Inviter derfor dine venner, familie eller kollegaer til en fest, sammenkomst, selskab eller lige hvad du har brug for, så finder I sammen den ideelle løsning fra mad til service, som gør dit event ganske særligt.
3 forskellige
Prispakker
Selskabsmenu
- 3-retters menu
- Vin, øl og vand ad libitum
- Servietter, blomster og betjening
Selskabsbuffet
- Velkomst
- Selskabsbuffet
- Kaffe
- Øl, vin og vand ad libitum
Eksempel på menu
- Tarteletter m. høns i asparges og persille eller varmrøget laks på plukket salat med hjemmelavet dressing, rejer, asparges og hjemmelavet brød.
- Helsteg kalveculotte
- Timianstegte kyllingespyd
- Flødegratinerede kartofler
- Salat m. melon, peanuts, rød peber og springløg
- Broccolisalat med bacon, solsikkekerner, rødløg og rosiner
- Chokoladebrownie m. vaniljeis og karamelsauce (velegnet til kaffen)
Brunch
- Brunch
- Kaffe, te og juice
- Øl og vand ad libitum 150 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Velkomst 60 kr. pr. kuvert inkl. moms
Eksempel på menu
- Scramled æg og bacon
- Brunchpølser
- Fiskefilet m. remoulade/citron
- Hønsesalat m. kartofler, blegselleri, ærter m bredbladet persille
- Frikadeller
- Kartoffelsalat
- Pandekager m. sukker og sirup
- Kroens ostebord og frugt
- Groft brød, rugbrød og smør
- Croissanter
- Chokoladebrownie el. brunsviger
5 forskellige
Lokaler
Privaten
Beskrivelse af lokalet
Hyggeligt lokale
Bordopstillinger
Stokkebye
Beskrivelse af lokalet
Charmerende lokale
Bordopstillinger
Madam Juhl
Beskrivelse af lokalet
Skønne rammer
Bordopstillinger
Riddersalen
Beskrivelse af lokalet
Funktionelle rammer
Bordopstillinger
Kælderen
Beskrivelse af lokalet
Levende og hyggelig atmosfære
Bordopstillinger
Faciliteter
Lokation
Overgade 23, 5000 Odense CVilkår og betingelser for Den Gamle Kro
Vi følger HORESTAs afbestillingsregler (Brancheforeningen for Hotel og Restaurant) 12 personer og derover.
Afbestilling af selskab skal ske skriftligt senest 4 uger før arrangementet. Ved afbestilling af hele arrangementet eller en reduktion på mere end 10 % gælder følgende:
- Mellem 28 og 7 dage før arrangementet opkræves der 50 % af den aftalte pris
- Mellem 6 og 0 dage før arrangementet opkræves der 75 % af den aftalte pris
- Ved manglende fremmøde (no-show) opkræves der 100 % af den aftalte pris
- Ved bestilling af vores lokaler kræves et depositum på kr. 4000,
- Ved evt. afbestilling senest 6 mdr. for afholdelse af arrangementet tilbagebetales det fulde depositum.
- Depositummet tilfalder Den Gamle Kro ved afbestilling indtil 6 mdr. før afholdelse af arrangementet.
Tilbagemelding på det endelige antal skal ske senest 10 dage før arrangementet. Eventuelle ændringer i dette antal skal være oplyst senest 4 dage før arrangements afholdelse, derefter er antallet bindende.
Lad Den Gamle Kro danne ramme om dit næste møde eller konference
Den Gamle Kro er beliggende i det gamle kvarter af Odense C. Med smukke rammer og lokaler i forskellige størrelser, kan kroen danne rammerne for jeres næste møde eller konference.
Forplejning og service
Hos Den Gamle Kro er smag, service og detalje i fokus. Derfor vil maden ikke kun se godt ud, den vil også smage himmelsk. Køkkenet vil derfor give jer en unik madoplevelse, som passer til rammerne for jeres møde eller konference. Forplejningen bliver lavet af kvalitetsrige og bæredygtige råvarer og servicen vil være professionel og personlig. Personalet vil stå for det hele, så I blot kan læne jer tilbage og fokusere på dagsordenen for mødet eller konferencen.
3 forskellige
Prispakker
Dagsmøde
- Morgenmad: Rundstykker, pålæg, ost, marmelade, smør, kanelsnegle, kaffe, te og juice.
- Frokost: Dagens frokost i restauranten i form af et stjerneskud, pariserbøf eller smørrebrød + 1 genstand.
- Eftermiddag: Kaffe/te og dagens kage
- Der vil hele dagen være kaffe, the, isvand og nødder til rådighed i lokalet.
Morgenmøde
- Eget lokale
- Morgenmad: Rundstykker, pålæg, ost, marmelade, smør, kanelsnegle, kaffe, te og juice.
Eftermiddagsmøde
- Eget lokale
- Eftermiddagskaffe/the og dagens kage
5 forskellige
Lokaler
Privaten
Beskrivelse af lokalet
Hyggeligt lokale
Bordopstillinger
Stokkebye
Beskrivelse af lokalet
Charmerende lokale
Bordopstillinger
Madam Juhl
Beskrivelse af lokalet
Skønne rammer
Bordopstillinger
Riddersalen
Beskrivelse af lokalet
Funktionelle rammer
Bordopstillinger
Kælderen
Beskrivelse af lokalet
Levende og hyggelig atmosfære
Bordopstillinger
Privaten
Beskrivelse af lokalet
Hyggeligt lokale
Bordopstillinger
Stokkebye
Beskrivelse af lokalet
Charmerende lokale
Bordopstillinger
Madam Juhl
Beskrivelse af lokalet
Skønne rammer
Bordopstillinger
Riddersalen
Beskrivelse af lokalet
Funktionelle rammer
Bordopstillinger
Kælderen
Beskrivelse af lokalet
Levende og hyggelig atmosfære
Bordopstillinger
Faciliteter
Lokation
Overgade 23, 5000 Odense CVilkår og betingelser for Den Gamle Kro
Vi følger HORESTAs afbestillingsregler (Brancheforeningen for Hotel og Restaurant) 12 personer og derover.
Afbestilling af selskab skal ske skriftligt senest 4 uger før arrangementet. Ved afbestilling af hele arrangementet eller en reduktion på mere end 10 % gælder følgende:
- Mellem 28 og 7 dage før arrangementet opkræves der 50 % af den aftalte pris
- Mellem 6 og 0 dage før arrangementet opkræves der 75 % af den aftalte pris
- Ved manglende fremmøde (no-show) opkræves der 100 % af den aftalte pris
- Ved bestilling af vores lokaler kræves et depositum på kr. 4000,
- Ved evt. afbestilling senest 6 mdr. for afholdelse af arrangementet tilbagebetales det fulde depositum.
- Depositummet tilfalder Den Gamle Kro ved afbestilling indtil 6 mdr. før afholdelse af arrangementet.
Tilbagemelding på det endelige antal skal ske senest 10 dage før arrangementet. Eventuelle ændringer i dette antal skal være oplyst senest 4 dage før arrangements afholdelse, derefter er antallet bindende.
Send en forespørgsel

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Den Gamle Kro behandler din opgave med stor seriøsitet, og derfor skal du have et reelt ønske og behov om at lave en booking.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem dig og stedet du kontakter via Eventbutler. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene stedet, som kan drages til ansvar.
Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores påmindelsesservice, hvor vi få gange om året sender dig relevant påmindelser om relevante årlige anledninger.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
