
Ekte - Brasserie & Bar
Uforglemmelige oplevelser og skønne rammer

Giv dig og dine gæster en oplevelse udover det sædvanlige og tag på Ekte. Restaurant Ekte befinder sig i Hotel Schaumburg og danner de perfekte rammer til livets begivenheder. Dette gælder alt lige fra bryllupper, receptioner, konfirmationer, fødselsdag, fester og selskaber.
Hos Ekte vil de skabe den helt rigtige løsning for dig og dit arrangement. Det dygtige og kompetente fagpersonale, vil sørge for en uforglemmelig oplevelse, hvor I er omgivet af smil og god stemning. Ligeledes vil de være behjælpelige med, at planlægge dit arrangement, hvorfor de gerne byder ind med gode ideer, forslag og erfaringer til, hvordan dit arrangement bedst kan forløbe. Det kan eksemeplvis være, at du ønsker ideer til indhold til arrangementet. Så er det heldigt, at Ekte tilbyder diverse smagninger, såsom Gin, Rom, Whisky, vin eller f.eks. Mikkeller øl.
Selskabslokaler
Står du og skal holde et selskab på 20 personer eller færre, kan arrangementet blive afholdt på en del af selve brassereiet, der faktisk kan huse op til 200 personer. Ellers er der mulighed for, at afholde det i private rammer, hvor I får jeres eget lokale, der har plads til op til 120 gæster.
Uanset hvad, så sammensætter Ekte den rette selskabsløsningen til dig, til rigtig fornuftige penge.
Faciliteter & praktiske informationer
Lokaler der kan bookes
Restaurant
Maks. 200 gæsterLokale
Maks. 120 gæster

Priser
Brunch
Pakken indeholder:
- Brunch bestående af lækre retter
- Kaffe, te, cappuccino, espresso, café latte
- 3 slags økologisk juice
Tilvalgsmuligheder
- Apertif kr. 75,- pr. person
- Vin pr. flaske kr. 325,- pr. flaske
Eksempel på brunch
- Rugbrød, rundstykker og franskbrød
- Friskbagt wienerbrød og croissant
- Økologisk hjemmelavet frugtyoghurt
- Syltetøj & marmelade af årstidens frugter & bær
- Udvalg af Europæiske sæsonoste
- Cæsarsalt med kylling og parmesan
- Frikadeller med rødkål
- Rossini Laks og laksetatar med vagtelæg
- Charcuteri, røgvarer og tilbehør
- Lun Leverpostej med champigning og bacon
- Brunchpølser
- Scramble Eggs
- Frisk frugtfad
- Pandekager med ahornsirup
Bryllupspakke 1
Pakken indeholder:
- Bryllupsreception med bryllupskage og små kanapéer
- Kaffe, te, øl, vin og vand til reception
- Velkomstdrink og snacks
- 3-retters gourmetmenu
- Vinmenu, øl og vand under middagen
- Kaffe og sødt
- Natmad efter ønske
- Fri bar med øl, vand og vin indtil 01.00.
Bryllupspakke 2
Pakken indeholder:
- Bryllupsreception med bryllupskage og små kanepéer
- Kaffe, te, øl, vand og vin
- Champagne og snacks
- Appetizer
- 4-retters gourmetmenu
- Vinmenu, øl og vand under middagen
- Kaffe og sødt
- Avec
- Natmad
- Fri bar med øl, vand, vin og spiritus indtil 01.00
Frokostselskab
Pakken indeholder:
- Velkomstdrink og snacks
- 3 retters gourmet menu
- Vinmenu, øl og sodavand ad libitum
- Kaffe og sødt
Konfirmation
Pakken indeholder:
- Velkomstdrink og snacks
- 3-retters gourmet menu
- Vinmenu, øl og sodavand ad libitum
- Kaffe, te og sødt
Receptions buffet
Pakken indeholder:
- Receptions buffet
Eksempel på receptionsbuffet
- Kinarejer bagt med hvidløg, olivenolie og citron
- Letrøget laksetatar i syrnet fløde med små salater og vagtelæg
- Pocheret rødtunge med urter i julienne
- Lufttørret skinke med rygeost og oliven
- Salat af landkylling med bagte cherrytomater og sprød bacon
- Oksemørbrad i sprød crûte med skalotteløg
- Udvalg af lækre oste med sødt & sprødt
- Gateau Marcel med syltede frugt
- Husets vine, øl og vand
- Kaffe med sødt
Selskabspakke 1
Pakken indeholder:
- Velkomstdrink og Snacks
- 3-retters gourmet menu
- Vinmenu, øl og sodavand ad libitum
- Kaffe & sødt
Selskabspakke 2
Pakken indeholder:
- Velkomstdrink og snacks
- 4 retters gourmet menu
- Vinmenu, øl og sodavand ad libitum
- Kaffe og sødt
Selskabspakke 3
Pakken indeholder:
- Velkomstdrink og snacks
- 4 retters gourmet menu
- Vinmenu, øl og sodavand ad libitum
- Kaffe & sødt
- Blød bar i 2 timer
- Natmad
Stående reception
Pakken indeholder:
- Stående reception med crouton og fingermadder
Eksempel på stående reception
- Hummerbisque med soya, ingefær og vanille serveret i shotglas
- Små lækre sandwich med letrøget laks, skinke, høns og bacon
- Små fiskefrikadeller med krydderurter
- Bagte rosésvampe med pancetta og gedeost
- Bruchetta med tomat, basilikum & mozzarella
- Skaldyr med hvidløg og persille i sprød filodej
- Små ostebjælker med druer
- Chokolade Brownie med mandler
- Husets vine, øl & vand
- Kaffe & sødt
Reservationsgebyer
- Ved bestillinger af selskaber sender vi en bekræftelse på e-mail. Herefter har du 5 dage til at indbetale reservationsgebyr. Ved manglende indbetaling indenfor denne frist annulleres reservationen.
- Reservationen er først gældende, når reservationsgebyret er indbetalt og bekræftelse herpå er modtaget.
- Gebyret fratrækkes købet på denne reservation.
- Ved afbud indenfor 6 måneder refunderes reservationsgebyret ikke.
- Vi forbeholder os ret til prisjusteringer.
- Reservationsgebyr – KR. 3.000,- inkl. moms
Afbestilling af arrangement/ændring af antal
- Afbestilling af arrangement på 10 personer og derover skal ske skriftligt .
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6 måneder før, betales 10 % af afbestillingsprisen.
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 3 måneder før, betales 25 % af afbestillingsprisen.
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 2 måneder før, betales 50 % af afbestillingsprisen.
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 1 måned før, betales 75 % af afbestillingsprisen.
- Ved reduktion af antal 14 dage før selskabsarrangementet, på mere end 10 % betales 75 % af afbestillingsprisen.
- 5 dage før selskabsarrangementet accepteres vederlagsfrit ændring i gæsteantal på maksimum 10 % i forhold til antal angivet ved bestilling. Herefter opkræves fuld kuvertpris for udeblevne gæster
- Endeligt antal afgives 5 dage før det bestilte arrangement.
- Efter kl. 01.00 betales lokaleleje kr. 2.000,- pr. time.
- Ved afbud indenfor 6 måneder refunderes reservationsgebyret ikke.
Møder og konferencer med et uforglemmeligt indtryk

Leder du efter dit næste møde og konference sted, som kommer til at skabe et uforglemmeligt indtryk? Så er Ekte det sikre valg.
Hos Ekte har de moderne faciliteter, som opfylder standarderne indenfor møde- og konferenceaktivitet. Det dygtige fagpersonale, vil være behjælpelige med at skabe de optimale for arrangementet og vil stå til rådighed under hele forløbet. Ligeledes deler de gerne ud af ideer, gode råd og forslag til både indhold og hvordan arrangementet bedst kan forløbe på stedet. Du kan eksempelvis kombineret dit møde eller konference med diverse smagninger: f.eks. Gin, Rom, Whisky, Vin eller Mikkeller Øl.
Selskabslokaler
Med en placering i Hotel Schaumburg, har Ekte de perfekte rammer med til plads til 200 deltagere.
Faciliteter & praktiske informationer
Priser
Aftenmøde 16-21
Minimum 20 gæsterPakken indeholder:
- Kaffe & te med hjemmebagt kage ved ankomst
- Isvand, juice og frugt under møde
- Menu á 2 retter med vine samt kaffe & sødt
Dagsmøde 9-17
Minimum 10 gæsterPakken indeholder:
- Morgenbuffet med kaffe, te og juice i restauranten
- 2. stk deluxe smørrebrød med 1 glas vin, øl eller sodavand
- Kaffe og te med hjemmebagt kafe i mødelokalet
- Isvand, juice & frugt under hele mødet
Frokostmøde 12-17
Minimum 10 gæsterPakken indeholder:
- 2 stk. deluxe smørrebrød med 1 gl. vin, øl eller sodavand
- Kaffe/te med dagens kage i mødelokale
- Isvand, juice og frugt under hele mødet
Reservationsgebyer
- Ved bestillinger af selskaber sender vi en bekræftelse på e-mail. Herefter har du 5 dage til at indbetale reservationsgebyr. Ved manglende indbetaling indenfor denne frist annulleres reservationen.
- Reservationen er først gældende, når reservationsgebyret er indbetalt og bekræftelse herpå er modtaget.
- Gebyret fratrækkes købet på denne reservation.
- Ved afbud indenfor 6 måneder refunderes reservationsgebyret ikke.
- Vi forbeholder os ret til prisjusteringer.
- Reservationsgebyr – KR. 3.000,- inkl. moms
Afbestilling af arrangement/ændring af antal
- Afbestilling af arrangement på 10 personer og derover skal ske skriftligt .
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6 måneder før, betales 10 % af afbestillingsprisen.
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 3 måneder før, betales 25 % af afbestillingsprisen.
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 2 måneder før, betales 50 % af afbestillingsprisen.
- Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 1 måned før, betales 75 % af afbestillingsprisen.
- Ved reduktion af antal 14 dage før selskabsarrangementet, på mere end 10 % betales 75 % af afbestillingsprisen.
- 5 dage før selskabsarrangementet accepteres vederlagsfrit ændring i gæsteantal på maksimum 10 % i forhold til antal angivet ved bestilling. Herefter opkræves fuld kuvertpris for udeblevne gæster
- Endeligt antal afgives 5 dage før det bestilte arrangement.
- Efter kl. 01.00 betales lokaleleje kr. 2.000,- pr. time.
- Ved afbud indenfor 6 måneder refunderes reservationsgebyret ikke.
Lokation - Nørregade 26, 7500 Holstebro, Danmark
Send en forespørgsel


Ring til
Ekte - Brasserie & Bar
Ekte - Brasserie & Bar I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Ekte - Brasserie & Bar
Ekte - Brasserie & Bar I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ekte - Brasserie & Bar
Send en forespørgsel
Ring til
Ekte - Brasserie & Bar
Ekte - Brasserie & Bar I tidsrummet 9:00 - 15:00
Ring til
Ekte - Brasserie & Bar
Ekte - Brasserie & Bar I tidsrummet 9:00 - 15:00
Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt. Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene leverandøren, som kan drages til ansvar.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
