
Det perfekte arrangement starter hos Hotel Vinhuset
Hotel Vinhuset er det perfekte sted at holde festen, hvis du er på udkig efter idylliske og rolige omgivelser. Hos Hotel Vinhuset er der plads til både mindre såvel som større arrangementer, uanset om det drejer sig om en konfirmation, et bryllup, en firmafest, en barnedåb eller lignende. Kroen er et skønt sted, som emmer af charme og skøn atmosfære, hvor det er nemt at føle sig hjemme og tilpas.
Fantastiske selskabslokaler
Hos Hotel Vinhuset er der plads til både mindre såvel som større festlige arrangementer, da deres selskabslokaler kan rumme op til 120 siddende gæster.
Mad til festen
Hotel Vinhuset har sin egen skønne restauranter, Restaurant Bytinget og Restaurant Vinhuskælderen, hvor alt den skønne mad kokkereres fra. Du kan trygt overlade menuen til deres professionelle kokke. Her er der stort fokus på at skabe fantastiske menuer på baggrund af sæsonens bedste kvalitetsråvarer, hvilket også betyder, at menukortet oftes ændres. Såfremt du har nogle særlige ønsker til menuen, tager kokkene hensyn til dette. Derudover står de glædeligt klar med inspiration og gode forslag, såfremt du ønsker det.
Hjælpsomt personale
Deres erfarne personale glædeligt klar til at give en hjælpende hånd med til festen. Personalet tilbyder eksempelvis at dekorere et smukt og festligt selskabslokale, så du ikke skal tænke på det. Personalet dækker bordene med smukke, hvide duge og skønne sølvdækketallerkener.
Overnatning & parkering
Såfremt du ønsker overnatning i forbindelse med festen hos Hotel Vinhuset, så tilbydes charmerende værelser fordelt på forskellige værelsestyper. Såfremt dine gæster ankommer i bil, er der mulighed for gratis parkering på kroens egen parkeringsplads.
1 forskellige
Prispakker
Fest med overnatning
- Dag 1: 3-retters middag eller buffet i Restaurant Bytinget
- Dag 1: Aftenkaffe med sødt
- Dag 1: Overnatning
- Dag 2: Morgenbuffet
7 forskellige
Lokaler
Lille Salon
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Store Salon
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Salonen
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Faciliteter
Relevante steder i nærheden
Lokation
Sct Peders Kirkeplads 4, 4700 Næstved, DanmarkMødelokaler i rolige omgivelser
Hotel Vinhueet er det perfekte sted at holde ethvert møde, konference eller kursus, såfremt du ønsker et mødelokale med idylliske og rolige omgivelser. Her er rigeligt med plads til møder i alle størrelser eller udendørs aktiviteter, da hotellet råder over en dejlig gårdhave, som er rar afveksling. Arbejdsro er vigtigt, når man holder et møde, og grundet Hotel Vinhusets skønne placering er du derfor garanteret rolige og forstyrrende omgivelser under hele mødet. Derudover sætter personalet hos Hotel Vinhuset en dyd i at opfylde de ønsker og behov, som du måtte have, så du får et succesfuldt møde.
Skønne og nostalgiske mødelokaler
Hos Hotel Vinhuset tilbyder de 6 skønne mødelokaler og 4 grupperum med. Mødelokalerne kommer i forskellige størrelse, og det største kan rumme op til 140 siddende deltagere – så der er rig mulighed for at afholde mindre såvel som større møder eller konferencer.
Forplejning til mødet
De dygtige kokke hos Hotel Vinhuset står glædeligt klar til at sammensætte en skøn menu til dit møde. Her arbejder de professionelle kokke udelukkende med fokus på de bedste, økologiske lokaleråvarer, så du kan forkæle dine deltagere med en fantastisk menu. Her bliver maden lavet helt fra bunden, hvilket afspejles i smagen. Såfremt du har nogle særlige ønsker til menuen, tager kokkene selvfølgelig hensyn til det.
Teambuilding
Hos Hotel Vinhuset tilbyder de spændende teambuilding aktiviteter, som du med fordel kan inddrage i mødeprogrammet. Det kan eksempelvis være teambuilding aktiviteter, som styrker samholdet i jeres team.
Overnatning & parkering
Såfremt du ønsker overnatning i forbindelse med mødet hos Rold Storkro, tilbyder hotellet i alt 56 charmerende værelser. Og dine deltagere ankommer i bil, er der mulighed for gratis parkering på hotellets egen parkeringsplads.
3 forskellige
Prispakker
Dagsmøde
- Dag 1: Kaffe/te med rundstykke, smør, ost og marmelade
- Frokost
- Kaffe/te og kage
- Kaffe, te samt isvand og frugt løbende under hele mødet
- Æg, bacon og juice 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Dessert 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
Kursusdøgn
- Dag 1: Kaffe/te med rundstykke smør, ost og marmelade
- Dag 1: Frokost
- Dag 1: Eftermiddagskaffe/te med kage
- Dag 1: Kaffe, te samt isvand og frugt løbende under hele mødet
- Dag 1: 2 retters middag/buffet efter køkkenchefens valg
- Dag 1: Overnatning i enkeltværelse
- Dag 2: Morgenbuffet
1 /1/12 kursusdøgn
- Dag 1: Kaffe/te med rundstykke smør, ost og marmelade
- Dag 1: Frokost
- Dag 1: Eftermiddagskaffe/te med kage
- Dag 1: Kaffe, te samt isvand og frugt løbende under hele mødet
- Dag 1: 2 retters middag/buffet efter køkkenchefens valg
- Dag 1: Overnatning i enkeltværelse
- Dag 2: Morgenbuffet
- Dag 2: Frokost
- Æg, bacon og juice 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
- Dessert 95 kr. pr. kuvert inkl. moms
9 forskellige
Lokaler
Lille Salon
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Store Salon
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Salonen
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Lille Salon
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Store Salon
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Salonen
Teknisk udstyr
Bordopstillinger
Faciliteter
Relevante steder i nærheden
Lokation
Sct Peders Kirkeplads 4, 4700 Næstved, DanmarkSend en forespørgsel

Betingelser ved brug af Eventbutler.dk
Vi behandler din opgave med stor seriøsitet. Derfor skal du have et reelt ønske og behov for at booke et sted. Har du allerede indhentet tilbud fra en eller flere steder, beder vi dig blot notere, hvilke steder i opgavebeskrivelsens kommentarfelt. Eventbutler.dk kan ikke garantere, at det er muligt at finde tre tilbudgivere, der har mulighed for at afholde din begivenhed, men vi lover at gøre vores absolut bedste. Når du anvender vores service, bliver du tilmeldt vores nyhedsflow, hvor vi få gange om året sender dig relevant inspiration.
Eventbutler.dk kan ikke stilles til ansvar i stridsager mellem bruger og leverandør. Hvis der mod forventning opstår utilfredshed med det udførte arbejde, er det alene leverandøren, som kan drages til ansvar.
Eksempel på en god beskrivelse
Jeg skal afholde: Julefrokost
Ca. tidsrum: 18:00 - 01:00
Evt. ønsker til faciliteter, omgivelserne eller forplejning:
Der skal være gode parkeringsforhold og gerne naturskønne omgivelser.
Selve menuen må gerne bestå af en klassisk treretters a la carte julefrokost menu
med vin, øl og vand ad libitum hele aftenen.
