Eventbutler logo

Book konferencelokaler i Århus

Stort udvalg af konferencelokaler i Århus

Start her
Lad os finde 3 tilbud, som matcher dine ønsker
Få 3 tilbud her
Lad os finde 3 tilbud, som matcher dine ønsker
Søg blandt 600+ steder
Gratis og uforpligtende
88% får tilbud samme dag
Ikke et fordyrende mellemled

Få hjælp til at finde de
3 bedste tilbud

Oplys om dine ønsker og krav for konferencelokalet

Beskriv præferencer og forventninger, som giver stederne de bedste forudsætninger for at udarbejde et tilbud på din konference.

Vi finder de rette konferencelokaler i Århus

Vi gennemgår dine forespørgsel og kontakter dig måske med uddybende spørgsmål. Herefter finder vi de 3 bedste tilbud, som matcher din konference.

De 3 udvalgte konferencesteder i Århus sender dig et tilbud

Efter højest et par dage vil du høre fra stederne med de rette konferencelokaler i Århus til din konference.

Få 3 tilbud her

Hvorfor bruge EventButler

  • 4,7 stjerner på Trustpilot
  • 600+ steder i hele Danmark
  • Hurtigt og nemt overblik over markedet
  • Få personlig rådgivning via telefon og chat
  • 88% får svar på deres forespørgsel samme dag
Sådan fungerer EventButler

FAQ om konference i Århus

Smilets by rummer rigtig mange skønne konferencelokaler, hvor der både er mulighed for store og professionelle konferencer, men også konferencer i mere intime omgivelser. Det er også en god ide at overveje deltagernes primære transportvalg til og fra konferencelokalet, da dette kan have betydning for, om det giver god mening at afholde midt i Århus C, eller om udkanten af Århus også kan være en mulighed. I Århus finder man også konferencelokaler med strand, natur, byliv, sø og hav, hvilket kan give en særlig stemning under selve konferencen.

Det er forskelligt, hvilken forplejning man foretrækker at tilbyde sine konferencegæster. Det kan f.eks. være i form af diverse måltider, velkomstdrinks, snacks osv. På EventButler finder du på de enkelte konferencesteder skræddersyede forplejningspakker. Alternativt tilbyder flere konferencesteder, at du kan kontakte dem og sammen planlægge forplejningen.

Alt efter antal deltagende kan der være forskellige behov til konferencefaciliteterne. Er det en større konference, kan det være, at man har brug for et sceneområde, mikrofon og højttalere. Antal deltagere til konferencen får naturligt også betydning for størrelsen på konferencelokalet. Nogle konferencelokaler er mere formelle end andre, hvilket også kan have sin betydning i forhold til hvilket miljø og indretning, man ønsker konferencen skal foregå i.

Når man afholder en konference i Århus, kan ønsket om overnatning være meget forskellige, alt efter hvorfra i landet man kommer. Er der behov for overnatning, er det værd at overveje et af de mange konferencehoteller i Århus, så man hermed ikke bruger tid på transport til og fra konferencestedet. Det kan dog også give god mening at finde nogle nærliggende hoteller med overnatningsmuligheder, hvis man gerne vil ud i nogle mere uformelle omgivelser.

Om man foretrækker kulturelle, historiske eller moderne indtryk, så er der i Århus noget for alle. Blandt de mest populære steder i Århus er den Den Gamle By, hvor gæsterne har mulighed for at gå på opdagelse i fortidens levn. Forestiller du dig, at gæsterne har et kunstnerisk sind, kan i besøge Kunstmuseum Aros. Her kan man f.eks. se den berømte skulptur ‘boy’ samt omskiftelige kunstudstillinger.  

Brug EventButler til at finde lokaler til konferencen i Århus

Skal du holde en konference i Århus, kan du her få et overblik over konferencecentre og steder med konferencelokaler. Du kan starte din søgning nedenfor, hvor du hurtigt og nemt kan finde frem til de konferencesteder, som matcher din konference. Du kan også udfylde tilbudsformularen med en beskrivelse af konferencen, hvorefter du vil modtage op til 3 uforpligtende tilbud.

Konferencelokaler i hele Danmark

Danske byer og landsdele, hvor du finder et udvalg af konferencelokaler

Jeg hjælper dig gerne med
at finde det helt rigtige sted

Kenneth Wernst Christensen
Partner i EventButler

Kom igang med planlægningen
af dit arrangement